hehe..ja...Hahaha det gjør alltid jeg åTihi
Må alltid slikke slikkepotten![]()
men bør prøve la være når ikke kakene er til oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe..ja...Hahaha det gjør alltid jeg åTihi
Må alltid slikke slikkepotten![]()
Altså alt er lov etterpåhehe..ja...
men bør prøve la være når ikke kakene er til oss![]()
jaja..sånn ja.Altså alt er lov etterpåhaha
jeg slikker ikke før kaken er ferdig
hehe
![]()
Hehejaja..sånn ja.![]()
JippiHehe ja det er jammen krisehaha hadde hatt samme reaksjon som deg
![]()
Får håper det er der det ikke er vann da![]()
Ja det skjønner jegJaaaaa! HurraTusen takk!
(Litt lettere å finne ting når man vet hva de heter ^-^)
Hehe nei der var det ikke så veldig stor forsjell neiStemte visst med oppdatering rundt 10, men vil ikke si at forskjellen er så stor:
Ellers er Undomiel på 17 (807), Malla mari på 16 (671) og NikkiNickeløs på 31 ^-^
Åååh så braJippi) det rant I springen min
var på det andre stedet det var lekasje
![]()
Neiermepinne...hmm...er det rundpinne det??
Hehe, er vel ikke fult så mye brukt her hjemme som I Frankrike tenker jeg. Spiste mye av det på høsttiden når jeg bodde derJa det skjønner jegment å huske at vi måtte kalle den noe annet
![]()
Hehe, ja - er enig I at det er tidlig. Men fått slept kroppen ut av senga i det minsteHehe nei der var det ikke så veldig stor forsjell neihehe tidlig på morningen
![]()
Jammen er du flinkDa var 1 maskin hengt opp nr 2 står å gårkjøkken ryddet
tar en tur på biblioteket og jula før jeg bretter klær, må finne motivasjon for klesbretting I dag
![]()
Hehe det er bra daHehe, ja - er enig I at det er tidlig. Men fått slept kroppen ut av senga i det minste![]()
Ahh....for finner ingen nettbutikker med ermepinner...blir bare vist til små rundpinner:SNeiikke som jeg vet, er nok strømpepinner det å. Kan hende de har noe I garnbutikken, men da er pinnene på rundpinnen veldig korte, og jo kortere en rundpinne er jo vanskeligere er det å strikke med den, synes jeg. For man holder hender og arm så rart da synes jeg
![]()
Bra du har tegneboken daHehe det er bra damin har lyst å vandre tilbake igjen
hehe
Men skal holde meg våken![]()