Skravletråd

Stemte visst med oppdatering rundt 10, men vil ikke si at forskjellen er så stor:

Ellers er Undomiel på 17 (807), Malla mari på 16 (671) og NikkiNickeløs på 31 ^-^

Vedlegg

• 1439194701608.jpg
    1439194701608.jpg
    58,8 KB · Visninger: 3
ermepinne...hmm...er det rundpinne det??
Nei:) ikke som jeg vet, er nok strømpepinner det å. Kan hende de har noe I garnbutikken, men da er pinnene på rundpinnen veldig korte, og jo kortere en rundpinne er jo vanskeligere er det å strikke med den, synes jeg. For man holder hender og arm så rart da synes jeg:)

Ja det skjønner jeg:) ment å huske at vi måtte kalle den noe annet :)
Hehe, er vel ikke fult så mye brukt her hjemme som I Frankrike tenker jeg. Spiste mye av det på høsttiden når jeg bodde der :) var snakk om noe gratinert i morges og var da jeg tenkte på de.

Pleide å rulle dem i skinke. Ha béchamelsaus og ost på, og slenge dem i ovnen... yums ^-^

Nei:) ikke som jeg vet, er nok strømpepinner det å. Kan hende de har noe I garnbutikken, men da er pinnene på rundpinnen veldig korte, og jo kortere en rundpinne er jo vanskeligere er det å strikke med den, synes jeg. For man holder hender og arm så rart da synes jeg:)
Ahh....for finner ingen nettbutikker med ermepinner...blir bare vist til små rundpinner:S

Back
Topp