Skravletråd

Ja, for jeg har ikke som mål å bli den perfekte mor, unger må lære å rydde og slikt, ha respekt for tingene sine og andres og at man ikke bare kan få nytt hele tiden.
Men har ikke støv på hjernen jeg, så litt rot tar jeg ikke så tungt :)

Ja! Og så følelsen av å sitte å ha lyst å gjøre ting en ikke kan. Ta med gutten på tur i skogen feks.. Får bare prise seg lykkelig over år man er frisk ellers. Tenk de som har sånne begrensninger hele livet feks!
Det er helt sant.. Dette er heldigvis bare for en periode. Takk og lov for det :)

Da nermer det seg endelig kveld :D :D snart i gang med noe middag til oss :) litt sliten men :p å ikke fullt så sulten for har proppet i meg druer mens vi har hatt besøk :p hehe

Uff da :( er hun litt spesiell? Hun ene mi å er det. Mens hun andre går det greit med :) hadde hun greie her i dag :) men kjenner jeg er sliten likevel men det er mest fordi jeg har styret masse hele dagen :)
Litt spesiell??? Heller veldig! Ho er lille frøken perfekt.
Er helt utslitt jeg, av å sitte å høre på ho. Er jo galt uansett hva jeg sier og gjør.

Litt spesiell??? Heller veldig! Ho er lille frøken perfekt.
Er helt utslitt jeg, av å sitte å høre på ho. Er jo galt uansett hva jeg sier og gjør.
Åååh nei det det er helt fælt ;o er så slitsomt å ha besøk av sånne :( uff godt hun ikke var lengre enn en time da :)

Da nermer det seg endelig kveld :D :D snart i gang med noe middag til oss :) litt sliten men :p å ikke fullt så sulten for har proppet i meg druer mens vi har hatt besøk :p hehe
Godt med kveld:)
Steker kjøttkaker nå, men ble litt endring I middagsplanen, for mine foreldre lurte på om vi ville spise ute sammen med dem, så spiste middag I 3 tiden på ei kro, spiste fjellørret, den var veldig god:)
Men siden svinekjøttdeigen gikk ut I dag, må jeg steke dem I dag :p

Godt med kveld:)
Steker kjøttkaker nå, men ble litt endring I middagsplanen, for mine foreldre lurte på om vi ville spise ute sammen med dem, så spiste middag I 3 tiden på ei kro, spiste fjellørret, den var veldig god:)
Men siden svinekjøttdeigen gikk ut I dag, må jeg steke dem I dag :p
Åååh det hørtes godt ut da :D fisk er jo så godt :D :D
Hehe jaja da er du ett skritt nermere mat i morgen :D

Det hørtes jo lurt ut! :) her er jeg ikke så streng på smålegoen fordi han gjerne er midt i en lek :)
Nei, såklart! Om han har byd eller lagd noe spesielt som han vil leke med dagen etter, så får det stå:) Har ofte leker i stua og vi som han får lov å ha stående noen dager før han må rydde det opp:)

Da da er det kveld her og:) Knallsliten sjøl, men litt rastløs samtidig:P Hatt familiebesøk eller? Vi har hatt oldemor på besøk idag vi:)
Hadde ene søstera til sambo å tant ungen på besøk :D :D
Nå er han å fyller på bilen å jeg sitter p venter på at maten skal bli ferdig å så er det film tid :D

Back
Topp