Skravletråd

I dag lette jeg en evighet etter et brev jeg visste hadde kommet. Fant det inne i skapet på badet (!!!!) haha! Så nå ser jeg på ebay etter brevholder :p Nå skal det bli litt mer system på posten :p
Haha, hørtes ut som noe jeg kunne gjort og:D jeg har kjøpt en ringperm hvor jeg setter inn post og papirer som ikke må bli borte:P

Haha, hørtes ut som noe jeg kunne gjort og:D jeg har kjøpt en ringperm hvor jeg setter inn post og papirer som ikke må bli borte:p

Fnis.. Godt det ikke bare er meg.. Jeg tar det med inn også legger jeg brevene eeeeeett eller annet sted :P også husker jeg det ikke etterpå :P Men nå skal det bli andre boller :D

Fnis.. Godt det ikke bare er meg.. Jeg tar det med inn også legger jeg brevene eeeeeett eller annet sted :P også husker jeg det ikke etterpå :P Men nå skal det bli andre boller :D
Så godt vi er flere!! Hahah! Kan bli litt sprø av meg selv og den surringa til tider:D

Samboeren min begynner å jobbe i morgen så han skal levere ungene på vei til jobb! Det blir veldig rart :o Håper det går bra med lillegutten min :/ Blir jo ikke sååå mye lenger dag i morgen da... Henter han etter han har sovet :) Men føles veldig rart..

Koselig det da:) hvilken film, og hva skal dere spise?
Her har mannen flydd frem og tilbake på jobb idag. Men nå er det forhåpentligvis sofatid resten av kvelden. Sett på fotballkamp, men blir sikkert film her og snart:)
Vi så blandede følelser på netflix :D

Hadde urtemarinert svinefilet med sopp stuing å fløtegratinerte poteter :)
Håper du har en fin kveld :D

Jaa:) Min og gleder seg til SFO. Jeg har fri, men han vil veldig på sfo, så tenkte han skulle få noen timer der. bare bra for han å bli kjent med flere av barna før skolestart en.
Så bra :D :D er så kjekt de kan kose seg :D :D jeg er jo å hjemme men er kjekkere for de der :p haha er ikke så mye liv i meg lengre

Back
Topp