Haha, hørtes ut som noe jeg kunne gjort ogI dag lette jeg en evighet etter et brev jeg visste hadde kommet. Fant det inne i skapet på badet (!!!!) haha! Så nå ser jeg på ebay etter brevholderNå skal det bli litt mer system på posten
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, hørtes ut som noe jeg kunne gjort ogI dag lette jeg en evighet etter et brev jeg visste hadde kommet. Fant det inne i skapet på badet (!!!!) haha! Så nå ser jeg på ebay etter brevholderNå skal det bli litt mer system på posten
![]()
Den var kjempe søt
Enig I det at det kommer ann på hvordan den er syd![]()
HeiKvelden er super
Sofa, pledd og beina i fanget på mannen
Haha, hørtes ut som noe jeg kunne gjort ogjeg har kjøpt en ringperm hvor jeg setter inn post og papirer som ikke må bli borte
![]()
Så godt vi er flere!! Hahah! Kan bli litt sprø av meg selv og den surringa til tiderFnis.. Godt det ikke bare er meg.. Jeg tar det med inn også legger jeg brevene eeeeeett eller annet stedogså husker jeg det ikke etterpå
Men nå skal det bli andre boller
![]()
Det er det ogHøres veldig koselig ut![]()
Hva da?STRIKKER![]()
![]()
Så godt vi er flere!! Hahah! Kan bli litt sprø av meg selv og den surringa til tider![]()
Er spnn hele tiden jeg, haha!hihi ja, og jeg er mye verre nå som gravid![]()
Det er det ogHva gjør du? Lillebror sover godt enn så lenge?
Er spnn hele tiden jeg, haha!
Har sett en herlig filmJo takkKoser meg med cola og csi hihi
også titter jeg litt på ebay
Hva gjør du på?
Hehe den var såmeg ogsåsyns den var så fin
![]()
Vi så blandede følelser på netflixKoselig det dahvilken film, og hva skal dere spise?
Her har mannen flydd frem og tilbake på jobb idag. Men nå er det forhåpentligvis sofatid resten av kvelden. Sett på fotballkamp, men blir sikkert film her og snart![]()
Så braJaaMin og gleder seg til SFO. Jeg har fri, men han vil veldig på sfo, så tenkte han skulle få noen timer der. bare bra for han å bli kjent med flere av barna før skolestart en.
Har sett en herlig filmå nå ser vi latter på latter
du da?