Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker definisjonen din![]()
Hehe jo![]()
![]()
Det jeg skrev skulle liksom være svar til dere, glemte å trykke på rett knappJa, for jeg har ikke som mål å bli den perfekte mor, unger må lære å rydde og slikt, ha respekt for tingene sine og andres og at man ikke bare kan få nytt hele tiden.
Men har ikke støv på hjernen jeg, så litt rot tar jeg ikke så tungt![]()
Det gjorde de heldigvisTakk håper detog at dine slutter å krangle
![]()
Her er de faktisk så å si strøkne alltid jaVis vedlegget 130013
Nå er vi oppe på rommet til storebror en tur! Gøy å titte på alt rotet syns lilleguttså, har barna deres alltid ryddig rom?? Ikke her, hehe.....
Det er helt sant.. Dette er heldigvis bare for en periode. Takk og lov for detJa! Og så følelsen av å sitte å ha lyst å gjøre ting en ikke kan. Ta med gutten på tur i skogen feks.. Får bare prise seg lykkelig over år man er frisk ellers. Tenk de som har sånne begrensninger hele livet feks!
Ja jeg tenker å detEr like greit å ha den I ro.
Helt enigJa, for jeg har ikke som mål å bli den perfekte mor, unger må lære å rydde og slikt, ha respekt for tingene sine og andres og at man ikke bare kan få nytt hele tiden.
Men har ikke støv på hjernen jeg, så litt rot tar jeg ikke så tungt![]()
Uff daLitt sliten I hodet etter en times besøk av svigerinna mi![]()
Litt spesiell??? Heller veldig! Ho er lille frøken perfekt.Uff daer hun litt spesiell? Hun ene mi å er det. Mens hun andre går det greit med
hadde hun greie her i dag
men kjenner jeg er sliten likevel men det er mest fordi jeg har styret masse hele dagen
![]()
Åååh nei det det er helt fælt ;o er så slitsomt å ha besøk av sånneLitt spesiell??? Heller veldig! Ho er lille frøken perfekt.
Er helt utslitt jeg, av å sitte å høre på ho. Er jo galt uansett hva jeg sier og gjør.
Godt med kveldDa nermer det seg endelig kveld![]()
snart i gang med noe middag til oss
litt sliten men
å ikke fullt så sulten for har proppet i meg druer mens vi har hatt besøk
hehe
Ja godt er detÅååh nei det det er helt fælt ;o er så slitsomt å ha besøk av sånneuff godt hun ikke var lengre enn en time da
![]()
Åååh det hørtes godt ut daGodt med kveld
Steker kjøttkaker nå, men ble litt endring I middagsplanen, for mine foreldre lurte på om vi ville spise ute sammen med dem, så spiste middag I 3 tiden på ei kro, spiste fjellørret, den var veldig god
Men siden svinekjøttdeigen gikk ut I dag, må jeg steke dem I dag![]()
Nei, såklart! Om han har byd eller lagd noe spesielt som han vil leke med dagen etter, så får det ståDet hørtes jo lurt ut!her er jeg ikke så streng på smålegoen fordi han gjerne er midt i en lek
![]()
Da da er det kveld her ogDa nermer det seg endelig kveld![]()
snart i gang med noe middag til oss
litt sliten men
å ikke fullt så sulten for har proppet i meg druer mens vi har hatt besøk
hehe
Hadde ene søstera til sambo å tant ungen på besøkDa da er det kveld her ogKnallsliten sjøl, men litt rastløs samtidig
Hatt familiebesøk eller? Vi har hatt oldemor på besøk idag vi
![]()