• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Fantastic 4 filmen :P Har hørt den egentlig ikke er så bra akkurat, men :P Han er nå med en drøss kamerater, så de har det nok gøy :D
Hehe, ja ok! Ja, det er sikkert gøy uansett. Godt å komme seg ut med kompiser i ny og en vel:)

Hehehe, jeg er sååå dårlig på å juge, til og meg på nett bak en skjerm:D men det føles som jeg har gått en lang tur da i det minste:P
Er jo bra det da. Takk for ærligheten:) Haha, det er jo bra at det i hvert fall FØLES som du har vært på lang tur da;) men kan jo skjønne du er sleten, i og med at dagen hadde vært såpass innholdsrik:)

blir dårlig med fjelltur på meg altså.. hehe..

Er jo bra det da. Takk for ærligheten:) Haha, det er jo bra at det i hvert fall FØLES som du har vært på lang tur da;) men kan jo skjønne du er sleten, i og med at dagen hadde vært såpass innholdsrik:)
Hehe:D ja ikke sant, det er jo litt av en jobb å holde følge med en toåring og så:P har litt mer energi enn meg iallfall. Hehe.

Hehe:D ja ikke sant, det er jo litt av en jobb å holde følge med en toåring og så:P har litt mer energi enn meg iallfall. Hehe.
Ja, de krever sitt for å si det sånn! Blir overgang for oss som bare har en snart seksåring fra før, nå som vi får en liten Til. Blir liksom tilbake til småbarnsperioden igjen

Jeg og mannen når vi ser på film er begge sånn "åh, hvem er det der igjen..?" - og så må vi sjekke på imdb.com hvor vi har den personen fra:D
hehe...ja..gjør det selv av og til hvis nyskjerrigheten tar overhånd:P

Back
Topp