Hehe, ja ok! Ja, det er sikkert gøy uansett. Godt å komme seg ut med kompiser i ny og en velFantastic 4 filmenHar hørt den egentlig ikke er så bra akkurat, men
Han er nå med en drøss kamerater, så de har det nok gøy
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja ok! Ja, det er sikkert gøy uansett. Godt å komme seg ut med kompiser i ny og en velFantastic 4 filmenHar hørt den egentlig ikke er så bra akkurat, men
![]()
Ja det er da noe annet enn sofaen som det har blitt mye av de siste mnd i det minsteMen du har jo vert sprek du p da![]()
Men jeg foretrekker de mannlige båtene dahahah ikke sant![]()
De har ødelagt denFantastic 4 filmenHar hørt den egentlig ikke er så bra akkurat, men
![]()
Er jo bra det da. Takk for ærlighetenHehehe, jeg er sååå dårlig på å juge, til og meg på nett bak en skjermmen det føles som jeg har gått en lang tur da i det minste
![]()
Det gjorde sikkert godtJa det er da noe annet enn sofaen som det har blitt mye av de siste mnd i det minstegøy for både meg og mini
![]()
Hehe, ja ok! Ja, det er sikkert gøy uansett. Godt å komme seg ut med kompiser i ny og en vel![]()
De har ødelagt dende har jo ikke de orginale med
![]()
Jeg og mannen når vi ser på film er begge sånn "åh, hvem er det der igjen..?" - og så må vi sjekke på imdb.com hvor vi har den personen franoen kjente ansikter ja, men aner ikke ka de heter![]()
Jeg og mannen når vi ser på film er begge sånn "åh, hvem er det der igjen..?" - og så må vi sjekke på imdb.com hvor vi har den personen fra![]()
Haha! Morsomt dahaha det gjør vi og![]()
HeheEr jo bra det da. Takk for ærlighetenHaha, det er jo bra at det i hvert fall FØLES som du har vært på lang tur da
men kan jo skjønne du er sleten, i og med at dagen hadde vært såpass innholdsrik
![]()
haha jo. skjønner det. er ikke uenigMen jeg foretrekker de mannlige båtene da![]()
Ja, de krever sitt for å si det sånn! Blir overgang for oss som bare har en snart seksåring fra før, nå som vi får en liten Til. Blir liksom tilbake til småbarnsperioden igjenHeheja ikke sant, det er jo litt av en jobb å holde følge med en toåring og så
har litt mer energi enn meg iallfall. Hehe.
hehe...ja..gjør det selv av og til hvis nyskjerrigheten tar overhåndJeg og mannen når vi ser på film er begge sånn "åh, hvem er det der igjen..?" - og så må vi sjekke på imdb.com hvor vi har den personen fra![]()
Husker ikke nummer 2 :/ men den første var braUffdaJeg er ikke helt inni de der
Vi så nr 2 her en kveld.. Men jeg syns den var litt dårlig
![]()
haha jo. skjønner det. er ikke uenig![]()
Hehe, her gjør den stort sett det med en gang vi ser noen kjente som ikke helt kommer på hvem erhehe...ja..gjør det selv av og til hvis nyskjerrigheten tar overhånd![]()
hehe ja...slipper man lureHehe, her gjør den stort sett det med en gang vi ser noen kjente som ikke helt kommer på hvem er![]()