Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det hvertfall mye avjada. blir nok kanskje noe klisseri...evt. noe typ american pie![]()
HeheheIdag lager jeg rundKun meg og guttungen så da holder det.
Guttungen skulle jo selvsagt hjelpe...haha...vakker pizza![]()
Har bare vondt i hodet nå .. Å trøttHmmm jeg vet ikke?? Ville fått det sjekket hvis det fortsetter!
Normalt sett tar jeg, men ikke nåtenker å vaksinere meg til vinteren da. Heldig som har vokst det av deg, jeg har vokst av meg katteallergi
heldigvis
Det varierer fra år til år hva som funkerOkei, skjønner. Ka tar du normalsett da?
![]()
ja haha.. bør klare finne noe daDet er det hvertfall mye av![]()
nope, den var sinnsykt god såHeheheer ikke utseende som teller
![]()
okei jeg har stått på cetrizin før.Det varierer fra år til år hva som funkersist var dt cetrizin, men blir dautrøtt da
så satser på at vaksinen virker. Aldri tatt den før, er i pilleform!
![]()
Funka de på deg?okei jeg har stått på cetrizin før.![]()
yes gjorde detFunka de på deg?![]()
Akkurat det jeg og tenkteIkke jeg hellermen har ikke lyst til å stresse rundt på senter I des, med mini
![]()
Jeg tror jeg skal kjøpe inn bukse å jakkeHel vinterdress eller bukse og jakke til 1. klassing? Alt man skal lure på![]()
Jeg tror jeg skal kjøpe inn bukse å jakke
Når eldste mann begynnte så ville han ikke ha dress hvertfall. Men du kan jo spørre hva han vill ha?![]()
Hehe alene her ogsåAlene i kveld og gitt, mannfolket er på kinoHva skal jeg se på i dag da, hmmmmmmmm
![]()
![]()
Jeg tenkte umiddelbart 2delt.Hel vinterdress eller bukse og jakke til 1. klassing? Alt man skal lure på![]()