• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Fineste jentenavnet du vet?? Blir helt sprø av å tenke på det...

Jeg syns Amanda er litt fint, men jeg kan vel ikke ha en Oskar og en Amanda?? Det blir jo reine prisutdelingen..... haha

hmmm ja jeg kan jo det, men akkurat nå tror jeg ikke han bryr seg! Men hvis alle andre har todelt og han har hel f.eks når det kommer til vinteren er det ikke sikkert han vil ha det heller.. Lettere å få på seg en hel dress da :)
Nei det er jammen ikke lett det der :/
Ja det er mye lettere å få på seg :) tar mindre tid :D

Er dere ofte på biblioteket? Pleier P ta noen turer vi og. Har du kanskje noen bøker å anbefale? Vi har vel to som er ca like gamle, har vi ikke?

Ja i blant! Vi leser minst ett kapittel hver dag :) I dag leverte vi SVK (Roald Dahl) også låne vi Matilda og Svein og rotta :) Ellers har vi lest Heksene i det siste, James og verdens største fersken (er det det den heter?), en svein og rotta bok til også har vi lest alle 4 doktor proktor!

Ja i blant! Vi leser minst ett kapittel hver dag :) I dag leverte vi SVK (Roald Dahl) også låne vi Matilda og Svein og rotta :) Ellers har vi lest Heksene i det siste, James og verdens største fersken (er det det den heter?), en svein og rotta bok til også har vi lest alle 4 doktor proktor!
Ok! Roald dahl ja, det har jeg ikke lest for han. Så sånn bortsett fra Den Kjempestore Krokodillen:) Den er litt morsom:)
Er det mye bilder i bøkene du lpner til han da eller? Vet ikke hvor lenge min greier å Holde konsentrasjonen hvis det er lite bilder

Nei det er jammen ikke lett det der :/
Ja det er mye lettere å få på seg :) tar mindre tid :D

Vanskelig! Liker at det er strikk nedert, ikke rette bein om du skjønner hva jeg mener.. Føler hvis beina er rette og den er litt lang subber den jo nedi, men er det strikk i ankelen gjør det ikke noe om den er litt lang! Syns det er vanskelig å finne bukse med strikk i ankelen.. Reima har kanskje noen.. Polarn o pyret var rette bein på buksa, men ikke på dressen!

Vanskelig! Liker at det er strikk nedert, ikke rette bein om du skjønner hva jeg mener.. Føler hvis beina er rette og den er litt lang subber den jo nedi, men er det strikk i ankelen gjør det ikke noe om den er litt lang! Syns det er vanskelig å finne bukse med strikk i ankelen.. Reima har kanskje noen.. Polarn o pyret var rette bein på buksa, men ikke på dressen!
Jeg mener akkurat det samme. Jeg kjøper ikke de uten strikk nede blir jo ødelagt med en gang :/ så det må være mulighet for å stramme der :) jeg bestillte noen gode på elles i fjor.. Skal se om jeg finner de :)

Back
Topp