nei ikke kommet så langt enda gitt....Funnet ut hva du skal se på?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei ikke kommet så langt enda gitt....Funnet ut hva du skal se på?![]()
Er dere ofte på biblioteket? Pleier P ta noen turer vi og. Har du kanskje noen bøker å anbefale? Vi har vel to som er ca like gamle, har vi ikke?Fikk levert og hentet noen barnebøker![]()
Veldig deilig jaSå deilig da![]()
Hahah!! Så moro da! Men tror ikke jeg hadde tenkt over detJeg syns Amanda er litt fint, men jeg kan vel ikke ha en Oskar og en Amanda?? Det blir jo reine prisutdelingen..... haha
Nei det er jammen ikke lett det der :/hmmm ja jeg kan jo det, men akkurat nå tror jeg ikke han bryr seg! Men hvis alle andre har todelt og han har hel f.eks når det kommer til vinteren er det ikke sikkert han vil ha det heller.. Lettere å få på seg en hel dress da![]()
Blir gal selv jeg!!!Fineste jentenavnet du vet?? Blir helt sprø av å tenke på det...
Er dere ofte på biblioteket? Pleier P ta noen turer vi og. Har du kanskje noen bøker å anbefale? Vi har vel to som er ca like gamle, har vi ikke?
Veldig deilig jaHåååper det blir like fint i mårra, men det er vel for mye å forlange
Jeg ser teen spirit på netflix nånei ikke kommet så langt enda gitt....![]()
Hahah!! Så moro da! Men tror ikke jeg hadde tenkt over det
TiljeFineste jentenavnet du vet?? Blir helt sprø av å tenke på det...
Ok! Roald dahl ja, det har jeg ikke lest for han. Så sånn bortsett fra Den Kjempestore KrokodillenJa i blant! Vi leser minst ett kapittel hver dagI dag leverte vi SVK (Roald Dahl) også låne vi Matilda og Svein og rotta
Ellers har vi lest Heksene i det siste, James og verdens største fersken (er det det den heter?), en svein og rotta bok til også har vi lest alle 4 doktor proktor!
Hahaha jeg tenkte ikke på utdeling daJeg syns Amanda er litt fint, men jeg kan vel ikke ha en Oskar og en Amanda?? Det blir jo reine prisutdelingen..... haha
Nei, ikke hvis ikke du hadde sagt noeIkke? hehe.. hmmm![]()
![]()
Du har ikke vurdert Emmy og da?Ikke? hehe.. hmmm![]()
![]()
Nei det er jammen ikke lett det der :/
Ja det er mye lettere å få på segtar mindre tid
![]()
Jeg mener akkurat det samme. Jeg kjøper ikke de uten strikk nede blir jo ødelagt med en gang :/ så det må være mulighet for å stramme derVanskelig! Liker at det er strikk nedert, ikke rette bein om du skjønner hva jeg mener.. Føler hvis beina er rette og den er litt lang subber den jo nedi, men er det strikk i ankelen gjør det ikke noe om den er litt lang! Syns det er vanskelig å finne bukse med strikk i ankelen.. Reima har kanskje noen.. Polarn o pyret var rette bein på buksa, men ikke på dressen!