Skravletråd

Å hus så ekkelt :( var på butikken i dag å da danser det svarte prikker forran øynene. klarte ikke å lese handle lappen..

Nå fikk jeg en sinnsyk skallebank :( å så sovnet hele handa mi :(

Heldigvis våkner den til nå.. Men det var ikke serlig godt :o

Uff så ekkelt! Kom det helt plutselig?

Ja det gjorde det :(

Å når hånda endelig begynnte å våkne så sovnet tunga å kjeven bort :( som om jeg hadde blitt bedøvd av tannlegen)

Kan det være fordi jeg har spist/ drukket lite i dag?
Ja det kan være det ja, å så har det vært varmt I dag, så alt dette kan ha gjort utslag.
Ikke godt når det skjer, får håpe det bare er forbigående:)

Ja det kan være det ja, å så har det vært varmt I dag, så alt dette kan ha gjort utslag.
Ikke godt når det skjer, får håpe det bare er forbigående:)
Så bra :)

Ble litt redd for blodpropp men da ville det vell bare ha blitt verre å ikke gitt litt etter ved paracette?

Men jeg håper det snart går helt over . Enda skalle bank å "svak" i armen . Men nå er middagen i ovnen å jeg har fått i meg drikke hvertfall.

Har kun spist : 1 egg, 2 skiver, 3 druer å to striper sjokolade å drukket ett glass iste. Det har nok ikke vært nok det :(

I tillegg Har jeg sittet ute i sola fra halv 11 - 15..

Så bra :)

Ble litt redd for blodpropp men da ville det vell bare ha blitt verre å ikke gitt litt etter ved paracette?

Men jeg håper det snart går helt over . Enda skalle bank å "svak" i armen . Men nå er middagen i ovnen å jeg har fått i meg drikke hvertfall.

Har kun spist : 1 egg, 2 skiver, 3 druer å to striper sjokolade å drukket ett glass iste. Det har nok ikke vært nok det :(

I tillegg Har jeg sittet ute i sola fra halv 11 - 15..
Har aldri hatt blodpropp, men har mange ganger spist forlite å har fått reaksjon på det ja.
Å kombinasjon lite mat og drikke + plutselig mye sol, har nok gitt deg en reaksjon.
Men hvis ting ikke blir bedre eller værre er det jo bare å ringe legevakten eller føden, er jo bedre å ringe en gang for mye :)

Har aldri hatt blodpropp, men har mange ganger spist forlite å har fått reaksjon på det ja.
Å kombinasjon lite mat og drikke + plutselig mye sol, har nok gitt deg en reaksjon.
Men hvis ting ikke blir bedre eller værre er det jo bare å ringe legevakten eller føden, er jo bedre å ringe en gang for mye :)
Det er helt sant :) bare få i meg litt mat så går det nok greit :) :) satser på det :) siden jeg er på rett vei hvertfall å ikke er blitt verre :)

Ja det gjorde det :(

Å når hånda endelig begynnte å våkne så sovnet tunga å kjeven bort :( som om jeg hadde blitt bedøvd av tannlegen)

Kan det være fordi jeg har spist/ drukket lite i dag?

Hmmm jeg vet ikke?? Ville fått det sjekket hvis det fortsetter!

Huff stakkar:/ Tar du noe med.?
Jeg var veldig plaget som barn, men har vokst det meste av meg
Normalt sett tar jeg, men ikke nå :) tenker å vaksinere meg til vinteren da. Heldig som har vokst det av deg, jeg har vokst av meg katteallergi :) heldigvis

Back
Topp