Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja noen ganger blir det litt mye å da er det godt med en pauseHuff.. har rømt litt unna - ble så mye kaos og besøk på en og samme tid :/
Hyggelig med familie med ble litt mye
kan fort bli det ja. hvor lenge skal dere være?Huff.. har rømt litt unna - ble så mye kaos og besøk på en og samme tid :/
Hyggelig med familie med ble litt mye
ja.. hvor nært er kengu da?Det gjør så![]()
kan bare søke på det og se ka som komer oppEhm taco?jeg aner ikke
hm...er det ikke rundt 18 da...hmm..sjekkeOi når var oppdateringen? Har plutselig 959 jeg![]()
ka blir det?Uff må visst starte på den maten..,
kan fort bli det ja. hvor lenge skal dere være?
Ja var digg med pause, men nå var det slutt på denUff ja noen ganger blir det litt mye å da er det godt med en pause![]()
Hvis du vet når den er så skal jeg fikse bilde jeghm...er det ikke rundt 18 da...hmm..sjekke
ååhh, hva skal lages?Ja var digg med pause, men nå var det slutt på den
Mannen hentet meg ned for å hjelpe på kjøkkenet
Er bare i morgen igjen egentlig - søndag kjører vi
tror det er ca. 17.30. altså ca. 30min tilHvis du vet når den er så skal jeg fikse bilde jeg![]()
Blir veldig godt å komme hjem (til tomt hus!ååhh, hva skal lages?
skal vel bli godt å komme hjem?
Det skjønner jeg godtBlir veldig godt å komme hjem (til tomt hus!) - og høres corny ut, men det å ha muligheten til å se seriene vi vil/film om vi har lyst/ ja en stabil nettlinje, skal bli ekstradigg ^-^
Oppdaterer med bilde til 1730 så får vi setror det er ca. 17.30. altså ca. 30min til
ja...do thatOppdaterer med bilde til 1730 så får vi se![]()