Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så braResten av dagen gikk fintjeg gikk med hun jeg bodde sammen med under utdannelsen frem til mat og etter det satt jeg litt på medisinrommet
egentlig en topp arbeidsdag som gikk rolig for seg.
Høh? Bare to? Det var jo ikke akkurat noe å rope hurra forDa er vi på vei tilbakeble ingen fargebok, de hadde bare to stk i bokhandelen.. ingen av de jeg hadde lyst på..
Men ble litt shopping på H&M (cookie monster underbukser ftw)
Åh så gøyKom en pakke i dagdet var de hundelekene jeg hadde bestilt
så han fikk en nå også blir resten hunde-julegaver
![]()
Det gjør såJa, kos er det å skravle uansett liksom...men hele tiden skravle som gal blir slitsomt![]()
Ehm taco?Er ute etter noe som kan holde tacoskjell oppe...må jo være ideelt med ebay...søke på da mon tro??![]()
Ja var ikke store utvalget :/ men regner med at det blir lettere å finne når vi kommer hjem ^-^Høh? Bare to? Det var jo ikke akkurat noe å rope hurra for![]()
Åååh så stilig![]()
![]()
Åh så gøy![]()
her kom det ingen :/ bah
Vis vedlegget 129721
Borti kanten der ser dere hvordan planen var førdet er altså naboen
å så er den grønne vår
sambo er super stolt
![]()
Det gjør det nokJa var ikke store utvalget :/ men regner med at det blir lettere å finne når vi kommer hjem ^-^
Det er døds kjedeligÅ, kjedelig!
Det er babyen hansHehe kult hva har han gjort med den?
Haha! Ja, jeg føler meg som oldefaren min. Husker jeg ble så fascinert av å se han gå da jeg var unge. Gikk veeeelidg sakte for å si det spnn. Så nå tenker jeg på han støtt og stadig når jeg gårHahaha jaalltid
går treigere enn en 90 åring
![]()
Den er farligJeg skal straks begynne på matensofaen er bare så veldig god
![]()
Det er døds kjedeligburde jo ha kommet en del etterhvert
![]()
Hahahaha akkurat sånn er det jaHaha! Ja, jeg føler meg som oldefaren min. Husker jeg ble så fascinert av å se han gå da jeg var unge. Gikk veeeelidg sakte for å si det spnn. Så nå tenker jeg på han støtt og stadig når jeg gårGud, så lang tid ting tar å få gjort unna nå for tiden!
![]()
Det er babyen hanshaha han vanner å fødsler på som bare det
hehe litt søt å
![]()