Skravletråd

Haha! Ja, jeg føler meg som oldefaren min. Husker jeg ble så fascinert av å se han gå da jeg var unge. Gikk veeeelidg sakte for å si det spnn. Så nå tenker jeg på han støtt og stadig når jeg går:D Gud, så lang tid ting tar å få gjort unna nå for tiden!:P

Hehe morsomt :)

Trives litt for godt der :p hehe men tegner å koser meg jeg :) er jo ikke så mye annet å gjøre i stillingen som : profesjonell rugemaskin ;) :p

Hehe! Sant, trives der selv :P sambo skal på fotball i dag så må jo være hjemme uansett :D

Åå, kommet langt du!:) Nesten i tredje trimester:) Gøy:) jeg er 24+4. Føles noen ganger som en evighet ja! Men da jeg tenkte på ukeantsllet jeg har igjen, kontra hvor fort det har gått til nå så ble jeg plutselig litt optimistisk:)
Ja :D bare få dager igjen nå :D

Jeg tenker å på det :) i tunge stunder når jeg er veldig sliten. De ukene vi har lagt bak oss er mange flere enn vi har igjen <3
Å med tanke på at det bare er 12 uker til termin. Å så er det jo noen som får noen uker før så begynner det snart å komme små søte babyer <3 <3 tenk om 10 uker :D da kan de få lov å begynne å komme :p :D

Back
Topp