Jaåååh så bra
![]()
nå ble jeg glad
![]()
Ja veldig bra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaåååh så bra
![]()
nå ble jeg glad
![]()
Ja, er jo ikke så ofte han er I Norge tross altOk, han greier jeg ikke helt se for meg.. Hehe, ja McIntyre er bare fantastisk altså. Får bestille billett jeg og, sp kanskje vi blir sittende ved siden av hverandre![]()
Haha - hadde ikke vært helt feil det neirydde, vaske, lage mat OG teleportere seg! Super praktisk
![]()
Kan tenke meg at han kommer til å sove godt da ja - og forhåpentligvis plukker dere opp en skikkelig uthvilt gladfis etterpåJa veldig bra!!![]()
Så håper det fortsatte sånn da vi gikk også og at han får seg en god lang lur snart
Han var oppe 5.20 så han er nok ganske trøtt nå
![]()
Du er i perm du ja![]()
Kan tenke meg at han kommer til å sove godt da ja - og forhåpentligvis plukker dere opp en skikkelig uthvilt gladfis etterpå![]()
Ja da er han nok veldig trøttJa veldig bra!!![]()
Så håper det fortsatte sånn da vi gikk også og at han får seg en god lang lur snart
Han var oppe 5.20 så han er nok ganske trøtt nå
![]()
Ja da er han nok veldig trøtthåper virkelig hele dagen hans er fantastisk
![]()
både for han å for dere
![]()
Her går det mellom opphold og regn. Ser ut til at været ikke helt klarer å bestemme seg..Nå tordner det gitt![]()
Sulten igjen![]()
Her går det mellom opphold og regn. Ser ut til at været ikke helt klarer å bestemme seg..
Høres kjent ut - nå kjemper latskapen mot sulten... stå opp eller ikkeSulten igjen![]()
Det er litt stilig det - her er det veldig lyst og grenseland tristHer er det veldig mørkt ute! Som om det var sent på kvelden![]()