Skravletråd

Ååh.. Ønsker han det selv? Jeg ville gitt mye for at mannen kunne ha en sånn jobb som din har nå. Når han jobbet en uke av og på syns jeg ikke veldig mye om det, for det blir jo annenhver helg og jeg jobbet tredjehver. Så på 6 uker hadde vi 2 fri samtidig:(
Men skjønner godt du ønsker å gi ham mulighet til å gjøre det han vil.
Jeg tror han vill det ja :)fordelen her er at det da blir man-torsdag å ikke helg vis ikke han selv vill jobbe ekstra :) å jeg jobber heller ikke helger :)

Nå er han i olje industrien å driver å lager til verktøy. Han trives mye bedre i en grave maskin.

Men nå ser det ut til at de begynner med kveldskift på jobben han har nå igjen :) å da har han fri annen hver fredag så da kan han heller ta ekstra vakter der ute :) så får han hvertfall gjort det :)

Jeg har vert alene i nesten 3 år med barna. Så jerver vandt med det selv om det blir tøft.
Vill bare ha manne beinet mitt glad :)

Last edited:
Her regner det helt sykt!! Så blir ikke akvariet, men leos lekeland.
På leos lekeland er alt inne og parkering helt til døra:P
Men leos er gøy det å da :D :D men dumt det ikke ble akvariet :/ kjedelig med regn når det kommer på dager man har gledet seg til å gjøre noe ute :)

Men leos er gøy det å da :D :D men dumt det ikke ble akvariet :/ kjedelig med regn når det kommer på dager man har gledet seg til å gjøre noe ute :)
Mhm, men får bli en annen gang:D
Mange muligheter til det fremover med at jeg jobber 50% bare..i tillegg har han fri siste uken i aug fra barnehagen:)

Begynt å rydde så smått til at vaskehjelpen kommer...bøææh kjedelig:P

Back
Topp