God dusjMå vel hive meg i dusjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dusjMå vel hive meg i dusjen
Åh, ikke?![]()
Her regner det helt sykt!! Så blir ikke akvariet, men leos lekeland.
På leos lekeland er alt inne og parkering helt til døra![]()
Var sånn her i starten og. Ikke kjekt,en går seg heldigvis tilNei det var bare hyling og hylingble bedre da de fikk lagt han da så var han i humør da han sto opp heldigvis
![]()
Ja grusomt vær.Kos dere! Hørte det hølja ned her i sta også da jeg lå i senga :/
God morgen! Tidlig (for meg) opp i dag og gitt! Trøtt i trynet![]()
God morgenGod morgen![]()
Her regner det helt sykt!! Så blir ikke akvariet, men leos lekeland.
Kos deg på leos lekelandNei det var bare hyling og hylingble bedre da de fikk lagt han da så var han i humør da han sto opp heldigvis
![]()
Takk gleder megKos deg på leos lekeland
Å håper det går bedre i bhg i dag![]()
Jeg tror han vill det jaÅåh.. Ønsker han det selv? Jeg ville gitt mye for at mannen kunne ha en sånn jobb som din har nå. Når han jobbet en uke av og på syns jeg ikke veldig mye om det, for det blir jo annenhver helg og jeg jobbet tredjehver. Så på 6 uker hadde vi 2 fri samtidig
Men skjønner godt du ønsker å gi ham mulighet til å gjøre det han vil.
ÅåååhWeeeeefikk akkurat vite av mannen at han har fikset billetter til å se Michael McIntyre i februar 16
*gledeseg*
God morgenHva skal dere i dag?
Det håper virkelig jeg åI dag blir det også SFO og Bhg. Håper det går lettere for lillegutt å være der litt alene i dag for det var ikke mye gøy i går!
Men leos er gøy det å daHer regner det helt sykt!! Så blir ikke akvariet, men leos lekeland.
Mhm, men får bli en annen gangMen leos er gøy det å da![]()
men dumt det ikke ble akvariet :/ kjedelig med regn når det kommer på dager man har gledet seg til å gjøre noe ute
![]()
Ja da har dere mange sjangser til detMhm, men får bli en annen gang
Mange muligheter til det fremover med at jeg jobber 50% bare..i tillegg har han fri siste uken i aug fra barnehagen![]()
HeheBegynt å rydde så smått til at vaskehjelpen kommer...bøææh kjedelig![]()