Skravletråd

Enig i det. Kommer aldri til å gjøre det. Da lever jeg med rifter. Å de fødte da barn i gamle dager å og gikk fint den gangen. Så satser på at ting eigentlig ikke har forandra seg stort siden den gangen. Å som jordmor sa de kommer ut samme vei som de alltid har gjort:p
Hehe, ja ikke sant! Det viktigste er jo å være klar over når man skal trykke og ikke, og høre på jordmor! :)

Har blitt MYE til snuppa i magen :P og en god del til lillegutt på 15 mnd :D Syns det er lettest å finne til disse småtassene :) Ellers litt wallstickers, knapper osv :D

Handler du der selv?
Gjort det et par ganger bare.. Sjelden jeg netthandler egentlig.

Det er sant! Men ingen andre enn meg her i huset som liker det, så blir nok ingen fårikål i år heller:(

Da må du lære de å like det :P her likte ikke mannen verken moreller eller krabbe men nå liker han det hehe :P

Hadde ikke amme bh når jeg fikk førstemann. Er det til å anbefale? Åh, Syns det blir så dyrt om man skal ha alt jeg...

Jeg hadde, men orket ikke gå med det.. Brukte ammesingleter fra h&m som har ekstra sportsbh-aktig øverst så la bare innleggene der hehe

Håper storebror har hatt en fin dag :) snart hente han nå

Da har jeg gått igjennom kjøpet mitt:)
6 bukser
5 sparkebukser
4 kjoler
5 jakker
10 bodyer
8 strømpebukser
Og et par ballerinasko :)
Mest i str 62 men det gjør ikke noe. Alt dette + 10 plagg til jeg ikke ville ha pga flekker og hull, for 150 kr :)

Vedlegg

• 1438867182472.jpg
    1438867182472.jpg
    49,5 KB · Visninger: 7
Hadde ikke amme bh når jeg fikk førstemann. Er det til å anbefale? Åh, Syns det blir så dyrt om man skal ha alt jeg...

Det er enkelst syns jeg. mer behagelig og. I tillegg praktisk med den du brettr ned. letere dekke seg til syns jeg.

Da har jeg gått igjennom kjøpet mitt:)
6 bukser
5 sparkebukser
4 kjoler
5 jakker
10 bodyer
8 strømpebukser
Og et par ballerinasko :)
Mest i str 62 men det gjør ikke noe. Alt dette + 10 plagg til jeg ikke ville ha pga flekker og hull, for 150 kr :)
åh de var sinnsykt skjønne:)
Er vel fornøyd med den kjøpet:D?

Back
Topp