Greit å lage mest mulig klart jaSnart kutte opp grønnsaker og lage til div til salaten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å lage mest mulig klart jaSnart kutte opp grønnsaker og lage til div til salaten![]()
Bra, trodde jeg var den eneste i verdenSpiser det, men oppsøker det ikke heller. Finnes ting jeg heller spiser for å si det sånn![]()
LurtGreit å lage mest mulig klart jaher er alt klart til å bare settes på etter at barna er hentet
![]()
Ok koselig. Her går jeg litt før 3...så jeg er der 3Vi henter de sammenså i halv 4 tiden
![]()
De syntes helst at vi kommer fortidlig barna da hahaOk koselig. Her går jeg litt før 3...så jeg er der 3![]()
Enig i det. Kommer aldri til å gjøre det. Da lever jeg med rifter. Å de fødte da barn i gamle dager å og gikk fint den gangen. Så satser på at ting eigentlig ikke har forandra seg stort siden den gangen. Å som jordmor sa de kommer ut samme vei som de alltid har gjortSom man kunne gjøre før. Var snakk om å bruke olje, stikke en finger opp og massere og tøye mellomkjøttet, i 10 minutter noen ganger i uka. Tenkte med meg selv, at det kom jeg aldri til å gjøre![]()
Er ikke lenge igjenn før det er i sesongDet har jeg aldri spist rester av tror jeg. Nå minnet du meg om at det er alt for lenge siden jeg har spist fårikål![]()
hehe.. jaja..men er nå godt de trives daDe syntes helst at vi kommer fortidlig barna da hahaserlig han
ville ikke bi skulle hente før halv 5 i går
![]()
HeldigvisEr ikke lenge igjenn før det er i sesong![]()
Tror ikke det har noe å si. Er vel heller det at man ikke skal drikke flere liter om dagen.Vurderer å lage meg en latte, men så fikk jeg en kopp kaffe i bhg også! Litt mye med to kopper eller?? Går vel en dag![]()
Hehe ikke jegGood good![]()
Jeeeez sulten:O:O
De har mange fine derhmm..lurer på å se på ammebher på barnas h. og...
har for få etter guttungen. trenger et par til
Spiste kun en pære og et eple til lunsj nemlig. Så skal trygt si jeg gleder meg til middag!Hehe ikke jegtrykket inn på druer å nå en stripe sjokolade
![]()
ja får seDe har mange fine der![]()