Hehe det sjønner jeg godtSpiste kun en pære og et eple til lunsj nemlig. Så skal trygt si jeg gleder meg til middag!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det sjønner jeg godtSpiste kun en pære og et eple til lunsj nemlig. Så skal trygt si jeg gleder meg til middag!![]()
Spiste godt til frokost så jeg holder utHehe det sjønner jeg godt![]()
Det er sant! Men ingen andre enn meg her i huset som liker det, så blir nok ingen fårikål i år hellerEr ikke lenge igjenn før det er i sesong![]()
Hehe, ja ikke sant! Det viktigste er jo å være klar over når man skal trykke og ikke, og høre på jordmor!Enig i det. Kommer aldri til å gjøre det. Da lever jeg med rifter. Å de fødte da barn i gamle dager å og gikk fint den gangen. Så satser på at ting eigentlig ikke har forandra seg stort siden den gangen. Å som jordmor sa de kommer ut samme vei som de alltid har gjort![]()
Hjemme fra jobb?home sweet home![]()
Det er nå enda godt det daSpiste godt til frokost så jeg holder ut![]()
Hadde ikke amme bh når jeg fikk førstemann. Er det til å anbefale? Åh, Syns det blir så dyrt om man skal ha alt jeg...hmm..lurer på å se på ammebher på barnas h. og...
har for få etter guttungen. trenger et par til
Hvilken serie?Sesong avslutninger er kjipe greier ... Men helt ok når man har en hel sesong til å se![]()
Devious maidsHvilken serie?
Gjort det et par ganger bare.. Sjelden jeg netthandler egentlig.Har blitt MYE til snuppa i magenog en god del til lillegutt på 15 mnd
Syns det er lettest å finne til disse småtassene
Ellers litt wallstickers, knapper osv
![]()
Handler du der selv?
Det er sant! Men ingen andre enn meg her i huset som liker det, så blir nok ingen fårikål i år heller![]()
Hadde ikke amme bh når jeg fikk førstemann. Er det til å anbefale? Åh, Syns det blir så dyrt om man skal ha alt jeg...
Nei. Fri i dag . Var ute til frisør og handlet.Hjemme fra jobb?
ja hihi. hjemme igjen fra barnehagen.Det er nå enda godt det da![]()
Hadde ikke amme bh når jeg fikk førstemann. Er det til å anbefale? Åh, Syns det blir så dyrt om man skal ha alt jeg...
åh de var sinnsykt skjønneDa har jeg gått igjennom kjøpet mitt
6 bukser
5 sparkebukser
4 kjoler
5 jakker
10 bodyer
8 strømpebukser
Og et par ballerinasko
Mest i str 62 men det gjør ikke noe. Alt dette + 10 plagg til jeg ikke ville ha pga flekker og hull, for 150 kr![]()