Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ville jeg gjortMen ja.. Nå har jeg bestilt en da, kanskje vente på den også se om det er passe str før jeg bestiller en tilTenkte ta en til med et annet lag
![]()
Haha jeg er like utolmodig selvbare litt utolmodig haha
Hentet meg en skive med skinke og ost selvnå var det digg med litt lunsj![]()
Akkurat spist jeg og. Hva spiste du?
NeiSå nettopp en artikkel her om hvordan man kan forebygge rifter under fødsel. Noen som leste den?![]()
Brandad? Hva er det?middagsresterbrandad med råkost av gulrot, eple og sitron oppi
Du da?
Hehe det sjønner jeg godtikke forstår jeg de inch greiene heller men det ser ut som det er lengden på tskjorte
Ja det er akkurat detJo men det er søte ting det som er kjekt å ha <3
Hehe det sjønner jeg godtikke forstår jeg de inch greiene heller men det ser ut som det er lengden på tskjorte
Den bør passe jaJa tror detBestilte en i str 7-8 år, det burde jo passe det sånn egentlig.. Hvis de målene er på t-skjorta så passer det. Tror jeg venter med å bestille en til. Så kjedelig hvis den er kina-liten
![]()
Den om massasje med oljer i forkant?Så nettopp en artikkel her om hvordan man kan forebygge rifter under fødsel. Noen som leste den?![]()
Hehe ja det var detJa det er akkurat detmen hvor gjør man av alt liksom
![]()
Haha jeg er like utolmodig selvhaha å så tar det jo så lang tid før man får de
![]()
Som man kunne gjøre før. Var snakk om å bruke olje, stikke en finger opp og massere og tøye mellomkjøttet, i 10 minutter noen ganger i uka. Tenkte med meg selv, at det kom jeg aldri til å gjøreNeisom man kunne gjøre selv før? Eller bare under fødselen?
Vet de bruker en finsk metode her i Stavanger![]()
Lurt Djeg bruker inch til cm kalkulator da![]()
Hentet meg en skive med skinke og ost selvå så litt druer
![]()
Jepp! Sikkert lurt, men hørtes ikke ut som noe jeg har lyst til å gjøre tre ganger i uka akkurat...Den om massasje med oljer i forkant?
Brandad? Hva er det?
Spiste brødskiver med leverpostei jeggodt det og da!
![]()