Skravletråd

Hahahahaha :p uff nei de vet nok ikke hva de synger på :p haha

Jeg stod på melkekjøla på jobb å sang på nickelback sin s.e.x .. Haha hørte bare humring fra andre enden :o jeg kom jo søren ikke på at kundene tok melk haha :p
Men jeg viste jo å hva jeg sang da :p det gjorde det vell litt ekstra flaut :p
Hahaha ^-^ var vel noen fornøyde kunder den dagen ;)

Av og til skal det ikke mer til for å gå hjem med ett glis :P

Hahaha ^-^ var vel noen fornøyde kunder den dagen ;)

Av og til skal det ikke mer til for å gå hjem med ett glis :P
Hahaha ikke sant :D :D

Å så har enkelte ting lett for å bare glippe ut av meg :o ikke stygge ting heldigvis.
Men var feks en som skulle ha noen liter med melk. Å mens jeg slo dem inn så begynner jeg på sangen: no milk today :p

Hahaha ikke sant :D :D

Å så har enkelte ting lett for å bare glippe ut av meg :o ikke stygge ting heldigvis.
Men var feks en som skulle ha noen liter med melk. Å mens jeg slo dem inn så begynner jeg på sangen: no mill today :p
Haha ^-^ Morsomt det og da :)

I familien er vi fæle på å si mye rart - hvor feil ord bare glipper ut (heller ikke stygge ting). Men søsteren min skulle si noe om ansiktet sitt og refererte til utsikten sin ;)

Sånn der var duken hengt opp og jeg har to gryter som står å skal koke opp slik at jeg får gjort middagen helt klar :D

Må visst rydde litt. Orket virkelig ikke rydde middagen i går, for vi gikk ut med besøket rett etter vi spiste og jeg var sååå sliten når vi kom inn:P så skulle jeg legge meg tidlig å ta det før det, men så ringte mannen og jeg fikk verken lagt meg tidlig eller rydda:P lov av og til det vel?:D hehe

Må visst rydde litt. Orket virkelig ikke rydde middagen i går, for vi gikk ut med besøket rett etter vi spiste og jeg var sååå sliten når vi kom inn:P så skulle jeg legge meg tidlig å ta det før det, men så ringte mannen og jeg fikk verken lagt meg tidlig eller rydda:P lov av og til det vel?:D hehe
Hehe ja det er fullt lov :D gjør det mye selv :p

Back
Topp