MhmSamme gjør minede har jo lekehus å leker til barna der
helt perfekt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MhmSamme gjør minede har jo lekehus å leker til barna der
helt perfekt
![]()
Hehejada. ser den. ikke så dum likevel![]()
nei,ka i allverden er vitsen...du er god om du klarer kjøre 3 biler samtidigHaha jamen det er jo de som har 3 biler å bare en som har lappen
ikke sett helt poenget med det
![]()
lettere å lage menyen nå også...når jeg er mer hjemme.Det er det jammen![]()
Ikke santMhmEnkelte butikker må man jo passe sånn på...men her er det null stress
Hahaha ikke santnei,ka i allverden er vitsen...du er god om du klarer kjøre 3 biler samtidig![]()
Ja det er sålettere å lage menyen nå også...når jeg er mer hjemme.
hihi ja...her er jo ikke guttungen 2år engangIkke santnå er heldigvis mine større da. Men ikke noe kjekt for de å være med over alt likevel
men den liker de godt
hehe
har dere automat elr manuell?Hahaha ikke sant![]()
nei da blir det i såfall bare lapskausblanding og tilsette kjøtt....hehe..Ja det er såå så er det ting som er kjekkere å lage da. Feks lapskaus er ikke akkurat noe du kutter opp å lager til etter jobb kl 4
![]()
Kom på at det også er uuuurkomisk å høre på franske synge på engelske sanger. Mellom de som finner opp egne strofer og ord - og de som ikke vet hva de synger... (som hun som gikk igjennom universitet m headset og gaulet etter Nirvanas "rape me")
Litt travlere å ha med hanhihi ja...her er jo ikke guttungen 2år engang![]()
Ikke santnei da blir det i såfall bare lapskausblanding og tilsette kjøtt....hehe..
ikke like godt det![]()
Litt travlere å ha med hani enkelte butikker vill de helst bare vente i bilen
Men det får de kun vis vi parkerer rett utenfor å det er små butikker slik at de vet hvor vi er![]()
sammaAutomat
Dere da?
nei...det går ned...men kjenner jaggu forskjell.Ikke santjeg syntes heller ikke det er noe godt
![]()
HahahahahaKom på at det også er uuuurkomisk å høre på franske synge på engelske sanger. Mellom de som finner opp egne strofer og ord - og de som ikke vet hva de synger... (som hun som gikk igjennom universitet m headset og gaulet etter Nirvanas "rape me")![]()
Ojhm nei...legger meg nedpå litt før frisør...må manne meg opp til gåtur på en time![]()