Hehe det er sånn de skal væreja han er helt bananas![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det er sånn de skal væreja han er helt bananas![]()
Det er det beste detsamma![]()
jada, hehe. 30min hver veiOjdet er begge veier håper jeg?
mhm. manuell er ikke like lettvintDet er det beste det![]()
ja helt santHehe det er sånn de skal værehehe
Hahaha ^-^ var vel noen fornøyde kunder den dagenHahahahahauff nei de vet nok ikke hva de synger på
haha
Jeg stod på melkekjøla på jobb å sang på nickelback sin s.e.x .. Haha hørte bare humring fra andre endenjeg kom jo søren ikke på at kundene tok melk haha
![]()
Men jeg viste jo å hva jeg sang dadet gjorde det vell litt ekstra flaut
![]()
Det var da enda godtjada, hehe. 30min hver vei
Stemmer detmhm. manuell er ikke like lettvint![]()
Hahaha ikke santHahaha ^-^ var vel noen fornøyde kunder den dagen
Av og til skal det ikke mer til for å gå hjem med ett glis![]()
God morgenGod morgen til dere btw ^-^ igjen, bare litt senere![]()
Haha ^-^ Morsomt det og daHahaha ikke sant![]()
![]()
Å så har enkelte ting lett for å bare glippe ut av megikke stygge ting heldigvis.
Men var feks en som skulle ha noen liter med melk. Å mens jeg slo dem inn så begynner jeg på sangen: no mill today![]()
Hahahah sånnt er så herlig syntes jegHaha ^-^ Morsomt det og da
I familien er vi fæle på å si mye rart - hvor feil ord bare glipper ut (heller ikke stygge ting). Men søsteren min skulle si noe om ansiktet sitt og refererte til utsikten sin![]()
Ser du også kvalifiserer til tittelen "frk. Skal bare" ^-^Så skal jeg jammen bare sløve med en serie, tegne å skravle etter på![]()
Haha jaSer du også kvalifiserer til tittelen "frk. Skal bare" ^-^
Men som vanlig utrolig effektiv![]()
Hehe ja det er fullt lovMå visst rydde litt. Orket virkelig ikke rydde middagen i går, for vi gikk ut med besøket rett etter vi spiste og jeg var sååå sliten når vi kom innså skulle jeg legge meg tidlig å ta det før det, men så ringte mannen og jeg fikk verken lagt meg tidlig eller rydda
lov av og til det vel?
hehe