Jonå skal jeg det
eneste jeg trenger å gjøre resten av dagen er å henge opp en duk, koke fisken og makaroni
![]()
Høres fornuftig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jonå skal jeg det
eneste jeg trenger å gjøre resten av dagen er å henge opp en duk, koke fisken og makaroni
![]()
Ja kansje det er det?jooo, men er ikke det litt for selvsagt???
Jeg tror det blir sønnen til hun hovedpersonen...ka er det nå hun heter igjen?? han som var døv.
Evt. dattera til han som stod i med hu før...gubben til hun som skjøt thomas...
Vi må få se bilderLurer på ka vi handler på barnashus senere![]()
Åh høres snadder uti dag biffsalat
Fre: hjemmelagde kyllingburgere med ovnsbakte potetbåter og salat
Lør: Taco
Søn fiskekarbonader i brun saus med kokte poteter, stekt løk og kokte gulrøtter...
Man: Hjemmelaget pasta-og pølsegrateng
Ja kansje det er det?
Hmm.. Uff hun minx ja.. Hun er veldig mulig. For hun har jo gjort alt han vill.
Men jeg håper det blir ingen av dem![]()
Åååh masse gøy daja...skal se etter det...et par sengesett. rompekrem...noe fleeceklær til guttungen på salg. og evt. andre kupp![]()
Hehehe stakarsVi skal vrake renualthaha
Så da har han ikke arbeidsbil mer, mohaha..
får kjøre boss på tilhenger på mazda....
ja hehe...der er ingen problem elr stress ha med guttungen helelr....han løper rundt og koser seg heheVi må få se bilder![]()
er jammen gøy på barnas hus
hehe
blir for gale med 3 bilerHehehe stakarshaha men ja det er bedre det
![]()
Jeg er effektiv på morningen for å slippe å gjøre mereGuri land å effektive dere har vært I dag, sto opp,dusja, dekki kaffe og eti frokost, er alt jeg har gjort siden 7.30![]()
ja blir namme det. Greit med en menyÅh høres snadder ut![]()
![]()
Åh det må vi ha en dag neste ukeIdag blir det fiskeboller, gittmed karri på.
jada. ser den. ikke så dum likevelJeg er effektiv på morningen for å slippe å gjøre merehaha uff nei. Men det er godt det som er gjort å lettere for meg å slappe av når jeg slipper å tenke mere på det
![]()
Min livrettÅh det må vi ha en dag neste ukedet er så snadder
![]()
Samme gjør mineja hehe...der er ingen problem elr stress ha med guttungen helelr....han løper rundt og koser seg hehe
Haha jablir for gale med 3 biler![]()
Det er det jammenja blir namme det. Greit med en meny![]()