Åååh så gøyMed forloveden! De har kjøpt seg leilighet der og greierMen koster ikke all verden altså, billig i det landet
![]()
Å kjekt p ha en plass å reise til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så gøyMed forloveden! De har kjøpt seg leilighet der og greierMen koster ikke all verden altså, billig i det landet
![]()
Haha ikke santSøsteren min fikk sin første når hun var 20. Hun blir 9 når vår endelig kommer - pleier å erte meg med at de får shippet dem ut lenge før oss og kan nyte barnefri tid mens de er unge nok til å nyte det igjen![]()
Ja ikke santdå må de virkelig begynne å komme å
haha flaut å få 20 pakker på en dag
hahaha
Åååh så gøyda blir det nok herlig tenker jeg
![]()
Å kjekt p ha en plass å reise tillåner dere den noen ganger eller?
![]()
Hehe enig med deg det er jammen stort nokUff nei satt han fast?!
Mi var +6% på 3Dhåper ikke hun blir så stor.. lillegutt var 4020, syns det var stort nok
Hehe merkelig om de ikke har skjønt det førJeppå da er det vår tur til å oppleve, reise , å være med på ting
mens de får erfare hvorfor vi så ofte takket nei
![]()
Hehe jeg hat jo vert mor nå i 8 år, å endelig kom en venninne etter. Å hun sa faktisk det at nå sjønner jeg.. Jeg ser nå hvorfor du ikke alltid kunne være medhehe
Hahaha ja kansje det er det de gjør heheFnis ja av en eller annen grunn får jeg ofte 2-3 når jeg først fårKanskje postmann samler opp litt, haha!
Ka jeg er enig der. Jeg ville heller ikke Ha reist med små barn.Vært der en gang, men før de kjøpte! Vil ned dit, men drøyer nok til ungene blir litt større! Laaangt å reise + litt man bør være forsiktig med tenker jeg?
Yepp. stjelt stolen til sjefen...beste på husetGreit med administrative oppgaver
Har du en stol som er grei å sitte I da?
Hehe enig med deg det er jammen stort nok
Men så sa de å at hun mi var 10% under normalenå hun var jo helt på normalen så tar det litt med en klype salt å
Uff ja han satt bom fastså jeg hadde to pleiere som presset på magen mens det sto to å dro i sugekoppen :/
Haha! Så herlig! Digg å sitte I sjefsstolenYepp. stjelt stolen til sjefen...beste på huset![]()
Hahaha ja kansje det er det de gjør hehederfor jeg ikke får de nå de vill se hvor mange det blir haha
artig
Ja lager på kaffemaskinVeldig godt
![]()
Ja trives i denHaha! Så herlig! Digg å sitte I sjefsstolen![]()
Vel, for en frøken med ambisjoner er det vel ikke umulig hellerJa trives i denKan bli en vane det assa
![]()
De fleste forstår heldigvis altsåHehe merkelig om de ikke har skjønt det førhar venner uten barn, men de fleste forstår. Ikke helt likt med mannens kamerater tror jeg, ikke engang de som har barn selv. Har irritert meg mye over det igrunn
man skal liksom alltid sammenlignes nesten. Vil jo heller si det er viktig å ha et fint familieliv med hverandre og barna jeg da, enn å sammenligne seg med andre
![]()
Har ikke egentlig hatt lyst til å drikke kaffe siden jeg ble gravid, men TANKEN på en varm, myk latte er fortsatt god. Tett skumlokk, fargene som blander seg nedover, følelsen av koppen i hendene... Men innen jeg kommer ut på kjøkkenet er det bare farris-flaska som frister...
Disneyland- meg gravid og en liten en under 2år jøye meg...skal bli intensthaha