Skravletråd

Søsteren min fikk sin første når hun var 20. Hun blir 9 når vår endelig kommer - pleier å erte meg med at de får shippet dem ut lenge før oss og kan nyte barnefri tid mens de er unge nok til å nyte det igjen :P
Haha ikke sant:D men alt går jo bare på hva man har ønsket og prioritert tidligere da. For mens vi har sittet med småbarn og ansvar har andre levd livet uten bekymringer:P

Åååh så gøy :D da blir det nok herlig tenker jeg :D :D
Å kjekt p ha en plass å reise til :D låner dere den noen ganger eller? :)

Vært der en gang, men før de kjøpte! Vil ned dit, men drøyer nok til ungene blir litt større! Laaangt å reise + litt man bør være forsiktig med tenker jeg?

Uff nei satt han fast?!
Mi var +6% på 3D :P håper ikke hun blir så stor.. lillegutt var 4020, syns det var stort nok
Hehe enig med deg det er jammen stort nok :p
Men så sa de å at hun mi var 10% under normalen :p å hun var jo helt på normalen så tar det litt med en klype salt å :)
Uff ja han satt bom fast :o så jeg hadde to pleiere som presset på magen mens det sto to å dro i sugekoppen :/

Jepp :p å da er det vår tur til å oppleve, reise , å være med på ting :p mens de får erfare hvorfor vi så ofte takket nei :p

Hehe jeg hat jo vert mor nå i 8 år, å endelig kom en venninne etter. Å hun sa faktisk det at nå sjønner jeg.. Jeg ser nå hvorfor du ikke alltid kunne være med :p hehe
Hehe merkelig om de ikke har skjønt det før:P har venner uten barn, men de fleste forstår. Ikke helt likt med mannens kamerater tror jeg, ikke engang de som har barn selv. Har irritert meg mye over det igrunn:o man skal liksom alltid sammenlignes nesten. Vil jo heller si det er viktig å ha et fint familieliv med hverandre og barna jeg da, enn å sammenligne seg med andre:P

Hehe enig med deg det er jammen stort nok :p
Men så sa de å at hun mi var 10% under normalen :p å hun var jo helt på normalen så tar det litt med en klype salt å :)
Uff ja han satt bom fast :eek: så jeg hadde to pleiere som presset på magen mens det sto to å dro i sugekoppen :/

Uff :/ :/ Men gikk bra med han eller??

Min hadde navlestrengen to x rundt halsen og de tok han med sugekopp så da ble han jo nesten kvalt og måtte ligge på nyfødtintensiv flere dager etterpå :o Men gikk jo bra, men han burde blitt tatt med KS! De sto der og diskuterte hva de skulle gjøre (veldig morsomt for meg å høre på...)

Ja lager på kaffemaskin :D Veldig godt :)

Har ikke egentlig hatt lyst til å drikke kaffe siden jeg ble gravid, men TANKEN på en varm, myk latte er fortsatt god. Tett skumlokk, fargene som blander seg nedover, følelsen av koppen i hendene... Men innen jeg kommer ut på kjøkkenet er det bare farris-flaska som frister...

Disneyland- meg gravid og en liten en under 2år jøye meg...skal bli intenst:Phaha

Hehe merkelig om de ikke har skjønt det før:P har venner uten barn, men de fleste forstår. Ikke helt likt med mannens kamerater tror jeg, ikke engang de som har barn selv. Har irritert meg mye over det igrunn:o man skal liksom alltid sammenlignes nesten. Vil jo heller si det er viktig å ha et fint familieliv med hverandre og barna jeg da, enn å sammenligne seg med andre:P
De fleste forstår heldigvis altså :D men noen gjør ikke :o
Å hun venninnen her har vert en sv de greie altså men hun igjen har ei venninne som er sur fordi hun ikke er så mye med henne lenger. Hun har en sønn på 8 mnd stakars å en mann då jobber på havet :/
Jeg er enig med deg det er viktigere med familie liv ja .
Der ser jeg svigerfar sliter . Han er vandt med at sambo alltid er der. Men nå som sambo har fått meg å to barn å en til på vei så er det ikke alltid så lett for han heller.

Har ikke egentlig hatt lyst til å drikke kaffe siden jeg ble gravid, men TANKEN på en varm, myk latte er fortsatt god. Tett skumlokk, fargene som blander seg nedover, følelsen av koppen i hendene... Men innen jeg kommer ut på kjøkkenet er det bare farris-flaska som frister...

Hehe :) Jeg hadde ikke lyst på i starten, men har det nå :) Lager meg kun en kopp om dagen da.. :)

Back
Topp