Vel, for en frøken med ambisjoner er det vel ikke umulig heller
Inntil videre er det bare å nyte stolen ^-^
Tenker jo på lederutdannelse. så ikke utenkelig nei
I do
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel, for en frøken med ambisjoner er det vel ikke umulig heller
Inntil videre er det bare å nyte stolen ^-^
Fikk jo reise i gave til bursdagen og helt uaktuelt for meg å reise uten guttungen.Skal dere dit? når?
Fikk jo reise i gave til bursdagen og helt uaktuelt for meg å reise uten guttungen.Sept.
Ingen dum ide det! Tipper det blir braTenker jo på lederutdannelse. så ikke utenkelig neiDvs. Videreutdannelse på UiB.
I do![]()
Ja vi fikk han ut til sluttUff :/ :/ Men gikk bra med han eller??
Min hadde navlestrengen to x rundt halsen og de tok han med sugekopp så da ble han jo nesten kvalt og måtte ligge på nyfødtintensiv flere dager etterpåMen gikk jo bra, men han burde blitt tatt med KS! De sto der og diskuterte hva de skulle gjøre (veldig morsomt for meg å høre på...)
Hahahaha ja det må jammen være noe sånntKanskje de har konkurranse om hvor mange de får plass til i postkassa![]()
![]()
![]()
Nei? Åååh heldigenDisneyland- meg gravid og en liten en under 2år jøye meg...skal bli intensthaha
Ja vi fikk han ut til slutthan hadde p navlestrengen rundt halsen men heldigvis så hadde han lurt armen opp i mellom . Gikk en liten stund før han pustet men klarte heldigvis alt selv
Uff stakars liten da![]()
takk og lov for at det gikk bra likevel
har han fått noen skade av det?
Åh det var godt å høreSå bra da![]()
Nei heldigvis gikk det bra med han også![]()
Haha ^-^ man skulle ikke trodd at det bare er noen uker siden vi lurte på når vi skulle bikke 4-5000 ^-^11000 innlegg![]()
Ja det er helt syykt som vi skravler
Hehe landet blir nok en god del mere nåsist mnd hadde jeg litt over 800 innlegg, tror det blir mer nå![]()
Haha ikke santHaha ^-^ man skulle ikke trodd at det bare er noen uker siden vi lurte på når vi skulle bikke 4-5000 ^-^
Absolutt - med 626 nå, så seiler du nok forbi 800 innen uken er ommesist mnd hadde jeg litt over 800 innlegg, tror det blir mer nå![]()
Åh det var godt å høre
Sambo selv fikk cpmen han har det veldig mildt
ikke noe skade i hodet å det eneste som viser er at han halter bittelitt
Men fikk tidenes spm av en tidligere nabo ( som jobber i helsevesenet) du er ikke redd for at babyen skal arve cp fra faren?
![]()