Skravletråd

Hvis man tenker langtidsregnskap tror jeg ikke det blir noe billigere. Og i tillegg har de sagt at ingen sykehus skal legges ned pga økonomi, kun faglig forsvarlighet. Og det er bare bullshit, for det er ingenting uforsvarlig med dette sykehuset, det var faktisk et av de beste og mest forsvarlige. Det er det som er så skummelt, hele nedleggelsen er basert på løgn. Mister helt troen på menneskeheten:o
Hmm, det aner jeg ikke. Er det ikke et sted du kan ringe å spørre kanskje?:)
Løgn og politikk - går hånd i hånd som vanlig...

Akkurat der synes jeg franske folk har et poeng - greit, de streiker kanskje litt I overkant, men når de ikke er enig med avgjørelser (som å legge ned lokale sykehus) så står verden stille til de faktisk får fakta på bordet (og av og til snudd avgjørelsen)...

Har lest litt, men ikke alt, det ble litt mye :P

Ja ^-^ blir til å føde i Drammen. Har 15 min med bil til sykehuset - og mannen syntes det ble corny å kjøre helt til Bærum bare fordi de tilbyr lystgass (ca 45 min med bil)

Når i nov har du termin igjen?
Heldig, jeg har to timer:o hehe. Hehe ditt valg da, om du vil ha lystgass så får han godta å kjøre litt lenger:P men jeg ville heller ha kortere vei enn lystgass. Jeg hadde ingen smertelindring sist fordi jeg ikke rakk. Gikk fint det:)
Har termin 15nov:) du da? Spent siden jeg fødte en mnd før tiden sist. Håper å gå lenger nå.

Vi har levert storebror på sfo, han gledet seg :D

Så har vi vært første dag i barnehagen med lillegutt :) Vi var jo sammen med han hele tiden da :) Men det gikk veldig fint

For en som fremdeles ligger som et slakt i senga har jeg det helt fantastisk ^-^

Hatt en fin start på dagen?

Fnis, er du der ennå :)

Ja bare bra her :) Levert storebror i sfo og vært i barnehagen første dag med minste :)

Ja det er virkelig skammelig. Er ikke veldig begeistra for den nikkedukka vi har av en helseminister. Hva vet vel han, han har INGEN erfaring innenfor helse. Blir så sint bare av å tenke på det. Han kunne stoppa det men valgte å ikke gjøre det. Det blir så robust når man samlet alt til ett sted skjønner du. Her legges distriktsnorge ned, og det er så trist.
Forje gang lå jeg to forferdelige timer bak i ambulansen med grusomme rier og rakk såvidt frem. Og da hadde jeg egentlig vært innlagt en uke og sø sendt hjem dagen det begynte. Nå skal jeg føde på annet sykehus, men fortsatt to timer reiseveg:( gruer meg!!

Håper du har fått "robuste" veier, da?

Nei, spøk tilside: Det går helt sikkert bra når du står oppe i det, selv om usikkerheten er grusom og helt I strid med alt fødeavdelingene har jobbet for de siste tiårene: Trygghet, tillit, rolig stemning...

Ja veldig:( da tenker jeg faktisk at man ikke passer sammen jeg, for man har så vidt forskjellige ønsker for livet. Å gi fra seg muligheten til å få barn hadde jeg aldri gjort, da måtte jeg bare sagt at "vi to passer ikke sammen". Håper han får det han ønsker en gang. Trist å bruke hele livet med henne, også snur hun aldri.
Men ja, mannfolka har lettere for å kunne ta det senere om det ikke blir barn nå:D
Jeg er helt enig.
Jeg kunne aldri ha vert med en som ikke ville hatt selv. Men for meg har det vert ett brennende ønske siden jeg var lita selv :)

Heldig, jeg har to timer:o hehe. Hehe ditt valg da, om du vil ha lystgass så får han godta å kjøre litt lenger:P men jeg ville heller ha kortere vei enn lystgass. Jeg hadde ingen smertelindring sist fordi jeg ikke rakk. Gikk fint det:)
Har termin 15nov:) du da? Spent siden jeg fødte en mnd før tiden sist. Håper å gå lenger nå.
Er også redd for å ikke rekke frem. Og jm i kommunen jobber på sykehuset, så greit å velge Drammen egentlig.

Har termin den 9, men førstegangs og med familiehistorikk som tilsier at jeg sikkert vil gå over :P så mulig vi treffes - hvis du ikke føder for tidlig :P

To timer er ikke bare bare nei :/

Vi har levert storebror på sfo, han gledet seg :D

Så har vi vært første dag i barnehagen med lillegutt :) Vi var jo sammen med han hele tiden da :) Men det gikk veldig fint
Hva skulle de gjøre på SFO Idag? :)

Åååh så godt å høre at det fikk bra :D :D skal han være der litt alene i morgen ? :)

Høres smart ut. Vi har ikke vurderte babycall engang til lille leiligheten, men kanskje vi trenger neste år når vi får hage og vaskekjeller?

(Egentlig er hønemor fristet til å dette opp babycall til storesøster når hun får rom i en annen etasje. Men med en tolvåring blir det kanskje like effektivt å slippe henne løs på sosiale medier?)
Tja, usikker. Jeg er hønemor selv:P vi har rom rett over gangen for guttungen, men siden jeg ofte bruker ørepropper så setter jeg den på:P og når han sov ute i vogna som baby måtte jeg kunne høre han. Hadde en skummel episode der jeg ikke aner hvor lenge han har gråti, fordi babycallen ikke slo inn. Så da ble det kamera så jeg vet jeg ser han:P
Hehe hvis hun er 12 er det kanskje ikke så stas med babycall. Vår må ned i første etasje og jeg liker det ikke. Så der blir det babycall,men han er bare to. Drøyer så lenge som mulig da:)

Back
Topp