Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så gøyVis vedlegget 129326
Fikk pakke på døraservice, skulle jo egentlig ha henta den på butikken. Og koselig når du åpner døra og postmannen står der å smiler og sier "hei ****"
spør meg om barnet mitt og det i magen osv. Liker å bo på liten plass jeg
hehe
Jeppså 3 butikker for den løken?
Hehe vet med meg selv og at jeg aldri kommer til å slutte å bekymre meg for barnaJa det er vell det eneste som forandresmine å
hehe med mat og alt :/ blir sprø noen ganger
hehe men men kjekt hun passer på meg
![]()
Ja det høres veldig gøy utja det er veldig kjekt
den SFO han gikk på før fant de aldri på noen ting
![]()
Å når de fant på noe fikk ikke barna besjed før det sjedde. Noe som ikke er helt ok for han som trenger å vite hva som skjer![]()
Mens nå fikk vi plan over hva de skulle allerede i juni![]()
å de holder det som står der å
![]()
hehe...skjønnerJepp![]()
måtte bare ha den
haha men fikk med litt ekstra i de andre å da.. Typisk det
![]()
Mhm,helt klart.
Tar regnskap , oppdaterer permer osv.
Åååh så deiligGod morgen alle dere
Ser de fleste av dere har vært oppe lengehar tydeligvis komatert helt til nå ^-^
Jeg jobber med en annen, men er også innom tre avdelinger der det er en på hver avd. Men den jeg jobber med er liksom samme nesten hver gang, og det kan bli litt kjedeligÅh ja det kan jeg tenke meg er litt stusselig :/ jobber du da alene i tillegg eller er dere to på vakt?![]()
Så koselig! Har ikke følelsen at vår er interessert I kontakt av noen form - har hendt en gang at jeg var ute med søppelet når han kom (postkassene henger på søppelskuret). Så bilen komme, så jeg stoppet. Da stoppet han og - Kjørte ikke bort før jeg gikk inn oOVis vedlegget 129326
Fikk pakke på døraservice, skulle jo egentlig ha henta den på butikken. Og koselig når du åpner døra og postmannen står der å smiler og sier "hei ****"
spør meg om barnet mitt og det i magen osv. Liker å bo på liten plass jeg
hehe
Ja spørs om det er derforUff nei jeg hadde eller ikke tatt på den da nei :/
Enormt dårligmen vi skal vell få straff siden vi hadde en nydelig sommer i fjor
![]()
God morgenGod morgen alle dere
Ser de fleste av dere har vært oppe lengehar tydeligvis komatert helt til nå ^-^
Ja, blir nok ikke sånn fremoverÅååh så deilig![]()
det må være herlig da
![]()
å fullt lov i ferien
å du må bare nyte det
Mens du kanhehe
jada greie oppgaver det![]()
så greit da
![]()
God morgenGod morgen alle dere
Hahaha ja jeg er akkurat likHehe vet med meg selv og at jeg aldri kommer til å slutte å bekymre meg for barnaog av og til bekymrer jeg meg fordi mine foreldre bekymrer seg så for meg
haha det skal ikke være greit. Vil jo gjerne at alle har det bra
Så godt da, høres ut som det er litt mer struktur der daalle barn trenger jo struktur, og enkelte trenger det enda mer. Det burde jo alle skoler være klar over
![]()
Ja det er trygt og godtÅh så gøy
Veldig koselig å bo på liten plass ja![]()
trygt å på en måte syntes jeg
men det er kansje fordi jeg er vandt med det
![]()
Haha desperat jakt etter løkhehe...skjønner![]()
Hehe ja den ser jegJeg jobber med en annen, men er også innom tre avdelinger der det er en på hver avd. Men den jeg jobber med er liksom samme nesten hver gang, og det kan bli litt kjedeligskulle gjerne bytta på litt mer. Hehe