Skravletråd

God morgen alle dere :)

Ser de fleste av dere har vært oppe lenge :P har tydeligvis komatert helt til nå ^-^

Vis vedlegget 129326
Fikk pakke på døra:D service, skulle jo egentlig ha henta den på butikken. Og koselig når du åpner døra og postmannen står der å smiler og sier "hei ****":) spør meg om barnet mitt og det i magen osv. Liker å bo på liten plass jeg:D hehe
Åh så gøy :D
Veldig koselig å bo på liten plass ja :D :D trygt å på en måte syntes jeg :D men det er kansje fordi jeg er vandt med det :p

Ja det er vell det eneste som forandres :) mine å :p hehe med mat og alt :/ blir sprø noen ganger :p hehe men men kjekt hun passer på meg :)

Ja det høres veldig gøy ut :D ja det er veldig kjekt :D den SFO han gikk på før fant de aldri på noen ting :o
Å når de fant på noe fikk ikke barna besjed før det sjedde. Noe som ikke er helt ok for han som trenger å vite hva som skjer:)
Mens nå fikk vi plan over hva de skulle allerede i juni :D :D å de holder det som står der å :D
Hehe vet med meg selv og at jeg aldri kommer til å slutte å bekymre meg for barna:) og av og til bekymrer jeg meg fordi mine foreldre bekymrer seg så for meg:P haha det skal ikke være greit. Vil jo gjerne at alle har det bra:D
Så godt da, høres ut som det er litt mer struktur der da:) alle barn trenger jo struktur, og enkelte trenger det enda mer. Det burde jo alle skoler være klar over:o

Åh ja det kan jeg tenke meg er litt stusselig :/ jobber du da alene i tillegg eller er dere to på vakt? :)
Jeg jobber med en annen, men er også innom tre avdelinger der det er en på hver avd. Men den jeg jobber med er liksom samme nesten hver gang, og det kan bli litt kjedelig:P skulle gjerne bytta på litt mer. Hehe

Vis vedlegget 129326
Fikk pakke på døra:D service, skulle jo egentlig ha henta den på butikken. Og koselig når du åpner døra og postmannen står der å smiler og sier "hei ****":) spør meg om barnet mitt og det i magen osv. Liker å bo på liten plass jeg:D hehe
Så koselig! Har ikke følelsen at vår er interessert I kontakt av noen form - har hendt en gang at jeg var ute med søppelet når han kom (postkassene henger på søppelskuret). Så bilen komme, så jeg stoppet. Da stoppet han og - Kjørte ikke bort før jeg gikk inn oO

Er visst veldig skummel...

Uff nei jeg hadde eller ikke tatt på den da nei :/
Enormt dårlig :( men vi skal vell få straff siden vi hadde en nydelig sommer i fjor :)
Ja spørs om det er derfor:P jeg begynte å jobbe i fjor sommer, så fikk ikke maks ut av den heller:P og sommeren før der fødte jeg. Så syns vi kunne hatt en god sommer nå!! Hehe

Hehe vet med meg selv og at jeg aldri kommer til å slutte å bekymre meg for barna:) og av og til bekymrer jeg meg fordi mine foreldre bekymrer seg så for meg:P haha det skal ikke være greit. Vil jo gjerne at alle har det bra:D
Så godt da, høres ut som det er litt mer struktur der da:) alle barn trenger jo struktur, og enkelte trenger det enda mer. Det burde jo alle skoler være klar over:o
Hahaha ja jeg er akkurat lik :p uff det er ikke lett i det hele tatt men ja man vill at alle skal ha det så godt som mulig :D

Ikke sant :D så at han kom dit er jo helt fantastisk :D han følger med på planen å han gleder seg til dagen etter :D
Å jeg er helt enig slik skulle det ha vert over alt :) men desverre så er ikke det tilfelle :/ eneste var læreren hans på den andre skolen,hun var enormt flink med han :D
Spent på hvordan læreren hans er nå :)

Åh så gøy :D
Veldig koselig å bo på liten plass ja :D :D trygt å på en måte syntes jeg :D men det er kansje fordi jeg er vandt med det :p
Ja det er trygt og godt:) bor på en liten plass utenfor en liten by som er på kanten til å ha bystatus:P hehe. Jeg er og vandt med det, kun bodd i by de tre årene jeg gikk på høyskole.

Jeg jobber med en annen, men er også innom tre avdelinger der det er en på hver avd. Men den jeg jobber med er liksom samme nesten hver gang, og det kan bli litt kjedelig:P skulle gjerne bytta på litt mer. Hehe
Hehe ja den ser jeg :p kjekt å bytte litt av og til å bli kjent med flere :) jeg jobber å bare med de samme som regel. Men jeg har jo i tillegg masse kunder å skravle med :p :D

Back
Topp