God morgen alle sammen
Håper dere har sovet godt?
Hva er planene for dage?
Hva er planene for dage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen
Hva er planene for dage?![]()
Her blir det å dra liket opp av sengen nåfå laget frokost å mat til de små å levere de
vaske litt klær, handle og innom NAV kontoret
Å så en god dose sløving![]()
Her blir det å dra liket opp av sengen nåfå laget frokost å mat til de små å levere de
vaske litt klær, handle og innom NAV kontoret
Å så en god dose sløving![]()
God morgenTitter innom her før arbeidsdagen starter skikkelig
SOV GODT, men for lite...fikk ikke sove...:/ men men...
og jobber visst til 15.00 og ikke 14.30blææ
Å neiGod morgenTitter innom her før arbeidsdagen starter skikkelig
Åh men det blir jo gøy å hente den dasløving er jo ikke feil. her blir det lite av det
Vi skal også ut å hente den hylla fra bolia senere i dag. Tror jeg delte bilde av den her inne...
må ha lykke til på nav![]()
Uff nei på slike dager er det ikke lett å stå oppGod morgen!
Gjesp. Har sovet godt, men det var litt vanskelig å stå opp til gråvær uten fristende planer. Vi skal rydde og pakke litt I dag, for å lage plass til å pusse opp barnerommet. Men det får seigt når det bare er tiåringen som får løfte...
I sofaen med fargeboka mi å en tv serierHøres ut som en helt grei dag, det? Hvordan vil du sløve?
God morgen alle sammen![]()
Håper dere har sovet godt?![]()
Hva er planene for dage?![]()
God morgenTitter innom her før arbeidsdagen starter skikkelig
God morgen!
Gjesp. Har sovet godt, men det var litt vanskelig å stå opp til gråvær uten fristende planer. Vi skal rydde og pakke litt I dag, for å lage plass til å pusse opp barnerommet. Men det får seigt når det bare er tiåringen som får løfte...
Nei jeg får komme meg av gårde slik at jeg kommer igang med resten av dagen![]()
![]()
Ja veldig. En annen får liksom ikke så mye en skulle ha sagt alltid dessverreÅh det er så typisk![]()
God morgen
Sovet som jeg alltid gjør, godt men lei av å våkne mange ganger I løpet av natta.
Planen var/ er å strikke litt I dag, kanskje bli ferdig med vognteppemen så var det en som fant ut at det skulle han ligge på, så får vel heller begynne å neste prosjekt
![]()
Sett med lue,skjerf og pulsvanterMorgen! Hva er neste prosjekt, da?
Hehe. neida. for all del. Holder nok ut den halvtimenHa en fin dag på jobb! Er den siste halvtimen så sur som jeg får inntrykk av?