Skravletråd

Her blir det å dra liket opp av sengen nå :) få laget frokost å mat til de små å levere de :) vaske litt klær, handle og innom NAV kontoret :)

Å så en god dose sløving :p

God morgen alle sammen :)

Håper dere har sovet godt? :)

Hva er planene for dage? :)
God morgen;) Titter innom her før arbeidsdagen starter skikkelig:)

SOV GODT, men for lite...fikk ikke sove...:/ men men...

og jobber visst til 15.00 og ikke 14.30:P blææ

Her blir det å dra liket opp av sengen nå :) få laget frokost å mat til de små å levere de :) vaske litt klær, handle og innom NAV kontoret :)

Å så en god dose sløving :p

sløving er jo ikke feil. her blir det lite av det:P

Vi skal også ut å hente den hylla fra bolia senere i dag. Tror jeg delte bilde av den her inne...

må ha lykke til på nav:)

God morgen!

Gjesp. Har sovet godt, men det var litt vanskelig å stå opp til gråvær uten fristende planer. Vi skal rydde og pakke litt I dag, for å lage plass til å pusse opp barnerommet. Men det får seigt når det bare er tiåringen som får løfte...

og jobber visst til 15.00 og ikke 14.30:p blææ

Ha en fin dag på jobb! Er den siste halvtimen så sur som jeg får inntrykk av?

Å nei :( ikke noe gøy start på dagen da :(
Å hvertfall ikke når du må jobbe lenger enn du trodde :o
Håper likevel du får en fin dag på jobben :)

God morgen!

Gjesp. Har sovet godt, men det var litt vanskelig å stå opp til gråvær uten fristende planer. Vi skal rydde og pakke litt I dag, for å lage plass til å pusse opp barnerommet. Men det får seigt når det bare er tiåringen som får løfte...
Uff nei på slike dager er det ikke lett å stå opp :o
Masse lykke til med ryddigen å håper tiåringen er i form formå gjøre det kjapt i dag :)

Sånn :)det var vaskemaskinen med klær snart ferdig , klærne fra i går er bretta å lagt på plass. Ungene har spist , fått pakket det de skulle ha med å er levert til SFO :D
Jeg skulle egentlig kjøre rett fra SFO til butikken men NAV åpner ikke før 9 å jeg gidder da ikke sitte der å vente :p så jeg kjørte heller hjem å koser meg med frokost først :p

Som ikke ble noe mer spennende enn ei skive med nøtte :p

God morgen :)

Sovet som jeg alltid gjør, godt men lei av å våkne mange ganger I løpet av natta.

Planen var/ er å strikke litt I dag, kanskje bli ferdig med vognteppe :) men så var det en som fant ut at det skulle han ligge på, så får vel heller begynne å neste prosjekt :)

Vedlegg

• 1438757568050.jpg
    1438757568050.jpg
    85,4 KB · Visninger: 5
God morgen alle sammen :)

Håper dere har sovet godt? :)

Hva er planene for dage? :)

God morgen!

Nei jeg får komme meg av gårde slik at jeg kommer igang med resten av dagen :p

:)

Skulle svare men fikk lagt ut svar uten å ta med dette :p tidelig på morran:p

God morgen :)

Sovet som jeg alltid gjør, godt men lei av å våkne mange ganger I løpet av natta.

Planen var/ er å strikke litt I dag, kanskje bli ferdig med vognteppe :) men så var det en som fant ut at det skulle han ligge på, så får vel heller begynne å neste prosjekt :)

Morgen! Hva er neste prosjekt, da?

Ha en fin dag på jobb! Er den siste halvtimen så sur som jeg får inntrykk av?
Hehe. neida. for all del. Holder nok ut den halvtimen;) Var bare sikker på vakten gikk til 14.30...:)

Du forresten...vil du være med på neste treff;)?

Back
Topp