Ja det er det altsåalltid greit med litt ekstra i bakhånd ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det altsåalltid greit med litt ekstra i bakhånd ja![]()
nå er det dårlig med det her..men er jo pga.oppusssing og det trenger vi joJa det er det altså![]()
det bør ikke være noe problem neiVi klarer hvertfall å få skravle tråden opp på 10 000 innlegg i dag![]()
Det er dårlig med det når det står på janå er det dårlig med det her..men er jo pga.oppusssing og det trenger vi jo
Virkeli ikkedet bør ikke være noe problem nei![]()
Nei, er veldig laidback slik jeg husker detbestille bord da? men noen er kanskje for fine ha med små på?
åh når vi snakker om det skal ta bilde av rommet til sølvi..dt er ikke ferdig assa..men ser fargenDet er dårlig med det når det står på ja![]()
Han driver for seg selvAhahva jobber han med?
![]()
mhm det husker jeg fra jeg har vært der tidligre.Nei, er veldig laidback slik jeg husker detmen usikker på om man kan bestille... har hittil bare vandret nedover gata og sett rundt på hva vi hadde lyst på - en del å velge mellom. Noen av dem snakker nesten ikke fransk heller
(Så er det jo greit å ha I bakhodet at franskmenn spiser litt seinere - så det jeg kaller tidlig er kanskje vanlig norsk middagstid)
TakkMalla du har 411![]()
![]()
Hvis vi ikke klarer det er det noe galt med ossVi klarer hvertfall å få skravle tråden opp på 10 000 innlegg i dag![]()
Jaåh når vi snakker om det skal ta bilde av rommet til sølvi..dt er ikke ferdig assa..men ser fargen
Ja det var virkelig litt for lett det der1.135innlegg...tror jeg må få en ny utfrodring ja haha
Var de I nett jeg så på I 2013, men ser den med silikon, lettere å vaske å regner jeg med?![]()