Skravletråd

bestille bord da? men noen er kanskje for fine ha med små på?
Nei, er veldig laidback slik jeg husker det :) men usikker på om man kan bestille... har hittil bare vandret nedover gata og sett rundt på hva vi hadde lyst på - en del å velge mellom. Noen av dem snakker nesten ikke fransk heller :P

(Så er det jo greit å ha I bakhodet at franskmenn spiser litt seinere - så det jeg kaller tidlig er kanskje vanlig norsk middagstid :P)

Aha :) hva jobber han med? :)
Han driver for seg selv :) så når han kjøpte bilen pendlet han til Oslo, men pga ting og tang som ikke han kunne styre, ble det plutselig ikke mer Oslo jobb. Men ellers driver han å måker når det er sesong for det, grave, drenerer, det meste du kan gjøre med en gravemaskin, eller så leier han seg ut til andre firma og kjører anleggs maskiner, og div, er på bygg og slikt. Er egentlig veldig mye :)

Nei, er veldig laidback slik jeg husker det :) men usikker på om man kan bestille... har hittil bare vandret nedover gata og sett rundt på hva vi hadde lyst på - en del å velge mellom. Noen av dem snakker nesten ikke fransk heller :p

(Så er det jo greit å ha I bakhodet at franskmenn spiser litt seinere - så det jeg kaller tidlig er kanskje vanlig norsk middagstid :p)
mhm det husker jeg fra jeg har vært der tidligre.
har vært der 2 ganger...1 gang med en x :P og så på venninnetur.

Etter oppdatering ^-^ vi er fremdeles inne med 5 :D

Vedlegg

• 1438678891419.jpg
    1438678891419.jpg
    56,1 KB · Visninger: 3
Back
Topp