Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det jammen greit med en stor bilHan driver for seg selvså når han kjøpte bilen pendlet han til Oslo, men pga ting og tang som ikke han kunne styre, ble det plutselig ikke mer Oslo jobb. Men ellers driver han å måker når det er sesong for det, grave, drenerer, det meste du kan gjøre med en gravemaskin, eller så leier han seg ut til andre firma og kjører anleggs maskiner, og div, er på bygg og slikt. Er egentlig veldig mye
![]()
Løper opp snart
hehe...ja..så nå er ny utfodringJa det var virkelig litt for lett det derhehe
Haha ja for nå er det virkelig ikke mange igjen detHvis vi ikke klarer det er det noe galt med oss![]()
yayyy...hihi...klarte forresten utfordringen som easypeasy..så hva nåEtter oppdatering ^-^ vi er fremdeles inne med 5![]()
Det er helt enormtEtter oppdatering ^-^ vi er fremdeles inne med 5![]()
hva skal du låne derNei får vel sæle på å komme seg til biblioteketskal komme med vel gjennomtenkte kommentarer til all skravlinga deres detter på
![]()
![]()
Wow795 innlegg på meg nå
![]()
å du Synnøve raste jo forbi 1111
haha

Kos deg på biblioteketNei får vel sæle på å komme seg til biblioteketskal komme med vel gjennomtenkte kommentarer til all skravlinga deres detter på
![]()
![]()
hehe orker du lese gjennom alt assA?Kjære vene. Nå har jeg lest igjennom alt dere har skravla, men i dette tempoet vet jeg ikke om det går fremover![]()
1500hehe...ja..så nå er ny utfodring?
hehe orker du lese gjennom alt assA?![]()
dET GÅR SEG NOK TILStorebror hadde ikke så veldig lyst å gå på sfo i dag, han fant ikke han som han lekte med i går.. Men håper det går bra likevelHåper han finner noen fler å leke med og at han gutten også kommer
![]()
Fleste hopper vel bare over - er for nysgjerrig så jeg leser dem jeg dabruker hele duppen til lillegutt på å lese skravletråd-oppdateringerhaha