Skravletråd

Jo.. Han skylder meg godt over 100 000 vis det ikke er 200 i bidrag.. Å han skylder meg også 65 000 for bilen som jeg måtte betale. Men når han aldri betaler så vokser jo gjelden bare, å når de har trekk så betaler han ikke mer enn han må. Så betaler aldri ned på det lånet
Off off off.. Sykt mye penger...gaaad for en kødd!!

Jo.. Har gjort det.. Men vurderer å levere inn en til. Mens jeg likevel skal opp dit i morgen :) for er temmelig lei av å ikke få det jeg skal ha..
Ville gjort det ja - (eventuelt minne dem på at satser for livsopphold er satt ned siden i fjor, tjener han det samme bør han kunne betale riktig beløp?). Er jo ikke noen grunn for at du ikke skal få riktig beløp!

nei da spytter han rett ut:P haha
Hehe - høres sånn cirka riktig ut ja.

Men noen liker det sterkt og - niesen min eeeelsket sterk curry :P (har visst noe med at de liker maten man har spist mye av mens de er inne I magen - og søstra mi spiste visst mye curry året før :P)

Hehe - høres sånn cirka riktig ut ja.

Men noen liker det sterkt og - niesen min eeeelsket sterk curry :p (har visst noe med at de liker maten man har spist mye av mens de er inne I magen - og søstra mi spiste visst mye curry året før :p)
Han liker krydret mat, men må ikke være for sterk. liker kylling tandorri og tacokjøttdeig for eks hehe

Back
Topp