Skravletråd

I dag må jeg bestille time til frisør....har ettervekst herfra til månen..haha

God morgen :) digg å våkne når det er sol ute ^-^ *happy*

Er over halvannet år siden jeg sist var hos frisør :o

God morgen:) Heldig du er'a! Her striregner det!
Skal visst det her også, så varer nok ikke :/ men grei måte å våkne på - med et par dult fra lille som ikke vil jeg skal ligge på siden :P

Planer for dagen?

God morgen :D åh så herlig med sol da :D her er det litt sol innimellom. :) men meldt skikkelig drittvær :o håper det ikke stemmer for glemte p sende med ungene støvler :o
Er meldt regn her og - får håpe det heller kommer hit og holder seg unna dere lengst mulig så støvler ikke blir ett problem!

Er meldt regn her og - får håpe det heller kommer hit og holder seg unna dere lengst mulig så støvler ikke blir ett problem!
Jeg får heller bare hente de tidlig vis det blir så ille som de sier :p men vis det blir så ille så holder de dem nok inne å :/ hadde hvertfall ikke sluppet dem ut :p

Du er heller ikke der så ofte nei :p jeg var der i desember.. Å før det så var det 2 år siden :p
Nå har jeg ikke vert siden desember :/
Nei - er bare sløv med å huske det. Sist ble jeg så lei at jeg klippet i det selv (etter at jeg hadde tatt å klippet mannen - det er jo så kort at vi fikser med maskin :) .

Skal visst være en flink frisør her oppe som ikke skal være så all verdens dyr, så får se om jeg får summet meg til det (men tviler) :P

Har flere navn, men er jo umulig å bestemme seg jo! Får håpe navnet "sitter" når frøkna kommer:)
Ja - litt det vi håper på og. At et av navnene vi liker skal virke mer naturlige når vi får sett ham ^-^

Nei - er bare sløv med å huske det. Sist ble jeg så lei at jeg klippet i det selv (etter at jeg hadde tatt å klippet mannen - det er jo så kort at vi fikser med maskin :) .

Skal visst være en flink frisør her oppe som ikke skal være så all verdens dyr, så får se om jeg får summet meg til det (men tviler) :P
Er veldig greit med maskin ja :D klipper både mann å sønn med det :D sparer fort noen kroner på det ja :p

Back
Topp