God morgenGod morgen! Sovet godt her i alle fallHva med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen! Sovet godt her i alle fallHva med dere?
Den var fin helt til levering på SFO som innebærer gåing :/.. Men har fått dusjet, levert de små å satt på en maskin med klærgOD MORGENHvordan er form en i dg?
![]()
Så braGod morgen! Sovet godt her i alle fallHva med dere?
Hehe det er ikke bare bareI dag må jeg bestille time til frisør....har ettervekst herfra til månen..haha
Hekler babyteppeHøres ikke feil ut det![]()
Hva hekler du?![]()
Vært på jobb![]()
Haha, jeg og!! Må se å få kommet meg til frisøren snart jeg ogI dag må jeg bestille time til frisør....har ettervekst herfra til månen..haha
God morgenGod morgendigg å våkne når det er sol ute ^-^ *happy*
God morgenGod morgendigg å våkne når det er sol ute ^-^ *happy*
Skal visst det her også, så varer nok ikke :/ men grei måte å våkne på - med et par dult fra lille som ikke vil jeg skal ligge på sidenGod morgenHeldig du er'a! Her striregner det!
Har flere navn, men er jo umulig å bestemme seg jo! Får håpe navnet "sitter" når frøkna kommerJaMen bestemt oss? Ehm.. nei
Hva med dere?
Du er heller ikke der så ofte neiEr over halvannet år siden jeg sist var hos frisør![]()
Er meldt regn her og - får håpe det heller kommer hit og holder seg unna dere lengst mulig så støvler ikke blir ett problem!God morgenåh så herlig med sol da
her er det litt sol innimellom.
men meldt skikkelig drittvær
håper det ikke stemmer for glemte p sende med ungene støvler
![]()
Jeg får heller bare hente de tidlig vis det blir så ille som de sierEr meldt regn her og - får håpe det heller kommer hit og holder seg unna dere lengst mulig så støvler ikke blir ett problem!
Nei - er bare sløv med å huske det. Sist ble jeg så lei at jeg klippet i det selv (etter at jeg hadde tatt å klippet mannen - det er jo så kort at vi fikser med maskinDu er heller ikke der så ofte neijeg var der i desember.. Å før det så var det 2 år siden
![]()
Nå har jeg ikke vert siden desember :/
Ja - litt det vi håper på og. At et av navnene vi liker skal virke mer naturlige når vi får sett ham ^-^Har flere navn, men er jo umulig å bestemme seg jo! Får håpe navnet "sitter" når frøkna kommer![]()
Er veldig greit med maskin jaNei - er bare sløv med å huske det. Sist ble jeg så lei at jeg klippet i det selv (etter at jeg hadde tatt å klippet mannen - det er jo så kort at vi fikser med maskin.
Skal visst være en flink frisør her oppe som ikke skal være så all verdens dyr, så får se om jeg får summet meg til det (men tviler)![]()