Og hvem iste er best?Nopeeller jo iste
det eneste jeg drikker varmt er kakao
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og hvem iste er best?Nopeeller jo iste
det eneste jeg drikker varmt er kakao
![]()
hehe var da jeg begynte vaffalHehe ja det må være det![]()
1 gang i mndHvor ofte går du til frisøren?
Det store spørsmålet ja :/ uff .. Vi skal ha hjemmelaget svinesnitsel med bernaise og risbahh sitter å tenker på middag og...aner ikke ka vi skal ha..
hehe njaaa. kanskje enkelte blir det...hva vet jeg...men jeg har ikke den effektenJupp.. er vel skrudd sammen helt feil.
Merket det som student... ikke akkurat topp når du skal lese hele kvelden![]()
Du er den første jeg hører om som blir trøtt av detLiker det, men blir så trøtt av det... så er noe jeg heller tar før jeg legger meg hvis jeg skal kose meg ><
Det er deilig daDet store spørsmålet ja :/ uff .. Vi skal ha hjemmelaget svinesnitsel med bernaise og ris![]()
Ja det har du sikkertHusker ikke. har 800 og noe nå vel...
Oh yum! Det er godt det!hmm..chilli con carne kanskje...
ja hehe. går unnaJa det har du sikkertvet du har en del mer enn meg
![]()
veldig godtOh yum! Det er godt det!![]()
Jo.. Har gjort det.. Men vurderer å levere inn en til. Mens jeg likevel skal opp dit i morgenKan du ikke be nav innkreving om å legge ned et trekk da?
Jo.. Han skylder meg godt over 100 000 vis det ikke er 200 i bidrag.. Å han skylder meg også 65 000 for bilen som jeg måtte betale. Men når han aldri betaler så vokser jo gjelden bare, å når de har trekk så betaler han ikke mer enn han må. Så betaler aldri ned på det lånetKan du ikke få etterbetalt?
Utenkakao er digg da med elr uten krem?![]()
ja herregud det skjønner jeg godt...off. kjedelig situasjonJo.. Har gjort det.. Men vurderer å levere inn en til. Mens jeg likevel skal opp dit i morgenfor er temmelig lei av å ikke få det jeg skal ha..
Den var fin helt til levering på SFO som innebærer gåing :/.. Men har fått dusjet, levert de små å satt på en maskin med klærnå har stumpen inntatt sofaen
![]()
Din da? Fri i dag?
Bare passe på å ikke lage den for sterk:O:O
Er godt når det er sterkt og - men kanskje ikke lurt for lillemann?veldig godt![]()