Så du gir meg en utfordringHva med 1111? Så er du halvveis til målet de har satt for bilstolen (selv om du allerede har den)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du gir meg en utfordringHva med 1111? Så er du halvveis til målet de har satt for bilstolen (selv om du allerede har den)
HeheHaha njaaa. finnes nok verre...men ille nok![]()
Hehe vel gå fra nesten platina til sort??? folk får sjokk hahaHar hatt det flere ganger før - ironisk nok har faren min kullsvart, men arvet brunfargen fra mamma :/
Du kan jo høre m frisøren din - de er stort sett flinke til å vurdere sånt ^-^
Mangler du mange??I dag må jeg ha 1000 innlegg vaffal![]()
Liker det, men blir så trøtt av det... så er noe jeg heller tar før jeg legger meg hvis jeg skal kose meg ><Aldri likt kaffe jeg![]()
Husker ikke. har 800 og noe nå vel...Mangler du mange??![]()
jeg er fornøyd med 800
![]()
trøtt av detLiker det, men blir så trøtt av det... så er noe jeg heller tar før jeg legger meg hvis jeg skal kose meg ><
Kan du ikke be nav innkreving om å legge ned et trekk da?Joda det er de som gjør det.. Men de rir ikke den dagen de saler likevel .. Å han gidder jo ikke betale vis det ikke blir trukket direkte fra lønna
Det er en enorm forsjell ja .. Å de burde fikse det. Men som alt annet med NAV så tar det jo 100 årÅhh såpass. Det er jo enomt forskjell.. må de jo fikse!!
Åh så koselig! Når har han bursdag?Begynt på ønskelisten til guttungen sin bursdag jeg nå![]()
Kan du ikke få etterbetalt?Det er en enorm forsjell ja .. Å de burde fikse det. Men som alt annet med NAV så tar det jo 100 år![]()
HeheVi ble plutselig litt usikker på bilsete så mannen skal innom barnashus i dag for å se på dehehe før jeg sender mail til tamara
![]()
22oktÅh så koselig! Når har han bursdag?
Nopete da ellr?
Hehe ja det må være detJobber i kommunen...sikert derfor jeg er så glad i kaffe haha
Hvor ofte går du til frisøren?blir en del bleking ja
![]()
Jupp.. er vel skrudd sammen helt feil.trøtt av det?
kakao er digg da med elr uten krem?Nopeeller jo iste
det eneste jeg drikker varmt er kakao
![]()