Skravletråd

Hehe :P Hvordan er du på håret da?
Har mørk blond farge naturlig, men har stripa det ganske blondt da, så er en del mørkere i etter veksten. Men ikke heeelt krise enda, så får vente litt til kanskje. Er så mye annet vi trenger å bruke penger på for tida! For ikke å snakke om femåringen som vokser noe helt grasalt!:P

Aww, så koselig♥ min har dabba av litt om kvelden nå (er da hun har vært desidert mest aktiv), og nå er det mest om natta. Rart å tenke på at mens jeg ligger å sover, ligger det et lite menneske der inne og har party: D
Veldig rart å tenke på ja - eller at de kan snu seg helt rundt om de vil.
Aner ikke hva min finner på om natten - sover ganske tungt.
Men på morningen får jeg ofte noen dult hvis jeg ligger på siden :)

Har mørk blond farge naturlig, men har stripa det ganske blondt da, så er en del mørkere i etter veksten. Men ikke heeelt krise enda, så får vente litt til kanskje. Er så mye annet vi trenger å bruke penger på for tida! For ikke å snakke om femåringen som vokser noe helt grasalt!:p

Ahh:) Ja er ikke akkurat billig med frisør.:O:O

Hva alternativer??
Vi tenker på Kamilla, Oda, Live, Liv, Viola ++ Mannen vil helst ha Viola, fordi det er mellomnavnet til hans farmor. Jeg syns det er fint, men ikke helt et sånt type navn jeg helst kunne tenkt meg da. Og Syns heller ikke det passer så godt i kombinasjon med de andre navnene. Live Viola likom..? Syns liksom det er så tungt, hvis du skjønner..?

Vi tenker på Kamilla, Oda, Live, Liv, Viola ++ Mannen vil helst ha Viola, fordi det er mellomnavnet til hans farmor. Jeg syns det er fint, men ikke helt et sånt type navn jeg helst kunne tenkt meg da. Og Syns heller ikke det passer så godt i kombinasjon med de andre navnene. Live Viola likom..? Syns liksom det er så tungt, hvis du skjønner..?

Hm. njaaa. litt tungt, men fint og:)

Hva liker du best av de da?

Planene for dagen er forresten å dra på SFO, første dagen, med gutten min:) du da?
Har dere noen dere begge er enig om da?
Åh blir spennende med første dagen! Lykke til!

Her er det ikke store planene ennå. Tenkte jeg skulle hjelpe litt I hagen til svigermor hvis været holder - hun har ikke helse/ork til det selv. Senere skal visst gutta på kamp..

Nja, vi har en liste på 5 navn som ofte kommer igjen (eller som ene ikke helt vil slippe taket på) - så har blitt enige om å avvente litt - evt se om vi ikke finner noe som passer bedre inn mot fødsel :/

Ikke alltid enkelt når han v
Ikke vil ha navn som er på top 20lista og jeg krever at det også skal klinge greit på fransk :P

Haha nei nei:P
hehe. ka farge har du på håret da??
Mannen har også lagt inn protest mot den ideen ;)

Har mørkebrunt - litt kjedelig... har kjøpt inn svart hårfarge, men bør klippes først for best resultat...

Back
Topp