Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mørk blond farge naturlig, men har stripa det ganske blondt da, så er en del mørkere i etter veksten. Men ikke heeelt krise enda, så får vente litt til kanskje. Er så mye annet vi trenger å bruke penger på for tida! For ikke å snakke om femåringen som vokser noe helt grasalt!HeheHvordan er du på håret da?
Ja lenge ogVeldig braDu da?
Veldig rart å tenke på ja - eller at de kan snu seg helt rundt om de vil.Aww, så koselig♥ min har dabba av litt om kvelden nå (er da hun har vært desidert mest aktiv), og nå er det mest om natta. Rart å tenke på at mens jeg ligger å sover, ligger det et lite menneske der inne og har party: D
Har mørk blond farge naturlig, men har stripa det ganske blondt da, så er en del mørkere i etter veksten. Men ikke heeelt krise enda, så får vente litt til kanskje. Er så mye annet vi trenger å bruke penger på for tida! For ikke å snakke om femåringen som vokser noe helt grasalt!![]()
God morgen jaGod morgen![]()
Nei det får nok greitJeg hadde ventet iallefall. Kan jo evt. ringe nav å høre??
Herlig dakvart på 7 her, ikke dårlig det
![]()
Masse lykke tilPlanene for dagen er forresten å dra på SFO, første dagen, med gutten mindu da?
Vi tenker på Kamilla, Oda, Live, Liv, Viola ++ Mannen vil helst ha Viola, fordi det er mellomnavnet til hans farmor. Jeg syns det er fint, men ikke helt et sånt type navn jeg helst kunne tenkt meg da. Og Syns heller ikke det passer så godt i kombinasjon med de andre navnene. Live Viola likom..? Syns liksom det er så tungt, hvis du skjønner..?Hva alternativer??
De er genrelt treg jaNei det får nok greitden er jo ikle ugyldig akkurat ;p den er jo signert å alt
å ting på NAV tar jo alltid lang tid
![]()
Sambo masserer megKjipt. ingen andre du kan gå til så lenge?P?:/
Neida, ikkeallverden for at det skal se ok nok ut her
Vi tenker på Kamilla, Oda, Live, Liv, Viola ++ Mannen vil helst ha Viola, fordi det er mellomnavnet til hans farmor. Jeg syns det er fint, men ikke helt et sånt type navn jeg helst kunne tenkt meg da. Og Syns heller ikke det passer så godt i kombinasjon med de andre navnene. Live Viola likom..? Syns liksom det er så tungt, hvis du skjønner..?
Godt det...snille samboSambo masserer megdet hjelper
![]()
Lige mådeNei nå er det avgårde på SFO! Snakkes sikkert senereHa en fin dag alle sammen!
Hehe det er nok ikke så illejo hehe.. så ser jo ikke ut på hode...
Planene for dagen er forresten å dra på SFO, første dagen, med gutten mindu da?
Åh blir spennende med første dagen! Lykke til!Har dere noen dere begge er enig om da?
Hehe det må være herlig med litt fred daI dag er ikke arbeidere her ope...i grunn deilig![]()
Mannen har også lagt inn protest mot den ideenHaha nei nei![]()
hehe. ka farge har du på håret da??