Jeg måtte nå for skal på kontoll i morgen å han har ikke vektHar ikke turt å veie meg på en stund![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte nå for skal på kontoll i morgen å han har ikke vektHar ikke turt å veie meg på en stund![]()
![]()
Hehe er ikke bare bareSkal sies at jeg ikke har sett den på mange år.. ikke helt ny - og har en svakhet for filmer med Jean Reno (eneste franske skuespilleren på den tiden som jobbet med noe annet enn franske filmer
Har prøvd å overtale mannen til å se den - nå som han endelig vil er deg jeg som drøyer![]()
Blir litt ekstra spennende da?Ja jeg må nok på neste kontrollMen har ikke vært på det på en stund, hadde en time men måtte avlyse og så fikk jordmor ferie så da har det drøya litt
![]()
Vi har vert sammen i 1 år å 7 mndHvor lenge har dere vært sammen igjen?
Yay! Satse på unge som vil vise seg frem daTirsdag har jeg 3D igjen!
Åååh nammeSnart ostekake på meg..![]()
Du er ikke aleneGjorde det hos legen >< var opp 9.5![]()
Ikke santmen men den kampen får jeg ta etterpå
![]()
Hehe. hva vet du at du allerede har gått opp daHar ikke turt å veie meg på en stund![]()
![]()
Det håper jeg de fjør her åJa selvsagt Her raste kg av sist.
Hehe det kommer velJa han gjorde nemlig detMen ikke Sølvi enda
![]()
Hehe. hva vet du at du allerede har gått opp da?
Hvordan var det de forrige svangerskap`?Det håper jeg de fjør her åå at de holder seg av
![]()
Hehe ja mulig det ikke er så mye lengre her, men av og til føles det veldig lengeHehe så herligmin har bare korte perioder
hehe over på 4 min
![]()
Her lukter det brownies i hele huset - broren til mannen har laget til :OÅååh mat :O
Jaja, sånn er det. Kan jo ikke styre det der helt.Ikke helt sikker, men en god del7 eller noe sist og det er veldig lenge siden så kanskje over 10??? hehe.. uff.. gikk opp over 20 med begge gutta mine..
![]()