Nei, ville kanskje ventet noe. Men anbefaler den absolutt!Den har jeg heller ikke sett. Men skal kansje ikke gjøre det nå heller vis den er tøffbsatt i går å gren til en robot
haha så skal ikke mye til jammen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ville kanskje ventet noe. Men anbefaler den absolutt!Den har jeg heller ikke sett. Men skal kansje ikke gjøre det nå heller vis den er tøffbsatt i går å gren til en robot
haha så skal ikke mye til jammen
![]()
Ja det skulle det jammenHelt enig. <3<3 Skulle vært flere sånne![]()
Men da hadde du vell fått ny?
Ja jeg er det :/ men jeg har vell å mer eller mindre innsett at det blir min siste vakt![]()
Det var det da :/ jammen ikke lett med bekkenet nei. Men det er heldigvis bare denne sesongen daHehe jada tror han er fornøyd altsåMen nå må han jo klippe hver gang for det er helt uaktuelt med mitt bekken
![]()
Ja det skulle det jammen![]()
har flere venninner som skulle hatt en slik mann <3 jammen glad det var jeg som satte klørne i han først
hehe jeg bestemte meg for det med en gang jeg så han
å jeg har aldri i mitt liv vert så bestemt for noe før
![]()
Det var jo finslig7 her![]()
Da skal jeg venteNei, ville kanskje ventet noe. Men anbefaler den absolutt!
Kan jo lett gå opp litt mer når man er tynnDet var jo finsligjaja opp må man
var veldig tynn før så hadde ikke trodd noe annet heller
![]()
Jepp tror å detfor mangler noen hender av og til
hehe
Jeg håper jo detJa det er nok sant
Kjedelig daMen kanskje det går bra
![]()
Ikke santKan jo lett gå opp litt mer når man er tynn![]()
Skal sies at jeg ikke har sett den på mange år.. ikke helt ny - og har en svakhet for filmer med Jean Reno (eneste franske skuespilleren på den tiden som jobbet med noe annet enn franske filmerDa skal jeg vente![]()
Hvor lenge har dere vært sammen igjen?
Gjorde det hos legen >< var opp 9.5Har ikke turt å veie meg på en stund![]()
![]()
Gjorde det hos legen >< var opp 9.5![]()