Her lukter det brownies i hele huset - broren til mannen har laget til :O
ohhhh nammenam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her lukter det brownies i hele huset - broren til mannen har laget til :O
Gjør nok det heheHehe det kommer velkjent iallfall to ganger i dag.
Går ikke an å sammenligne da jeg var mye størreHvordan var det de forrige svangerskap`?
Hehe jaHehe ja mulig det ikke er så mye lengre her, men av og til føles det veldig lenge![]()
Åååh fy søren men det er godt detHer lukter det brownies i hele huset - broren til mannen har laget til :O
Er egentlig ikke sulten - men hvem sier nei til varme brownies?ohhhh nammenam![]()
Okei skjønner. så helt annen startvekt og utgangspunkt nå jaGår ikke an å sammenligne da jeg var mye større
jeg la mye på meg med han. Gikk ned litt å så la jeg på meg mye .. Med henne gikk jeg opp 5 kilo raste nes å la på meg igjen etterpå
Hører fra babycallen guttungen på to år:"yes mamma, yes pappa, kjempebra!" Holdt på å le meg i hjeljeg bruker omtrent aldri "yes" så vet ikke hvor han har det fra
![]()
Haha ^-^ så søtt!Hører fra babycallen guttungen på to år:"yes mamma, yes pappa, kjempebra!" Holdt på å le meg i hjeljeg bruker omtrent aldri "yes" så vet ikke hvor han har det fra
![]()
Hehe så herlig <3Hører fra babycallen guttungen på to år:"yes mamma, yes pappa, kjempebra!" Holdt på å le meg i hjeljeg bruker omtrent aldri "yes" så vet ikke hvor han har det fra
![]()
Det gjør viMen får de nok av til sluttEr ikke så bekymret
![]()
JaOkei skjønner. så helt annen startvekt og utgangspunkt nå ja![]()
Det blir dåp. Men vet ikke mer enn detbegynt å tenke om dere skal ha navnefest? dåp? dekorasjoner? ebay??
JA, er jo spennde. Her var ammingen veldig slankekurJaså spent på hvordan det går
![]()
Dåpbegynt å tenke om dere skal ha navnefest? dåp? dekorasjoner? ebay??
Hadde helst ikke hatt noe som helst, men dåp er visst veldig viktig for bestemora til mannen - og han er veldig knyttet til henne. Så må kanskje vurdere det likevel..begynt å tenke om dere skal ha navnefest? dåp? dekorasjoner? ebay??