Får vel vurdere å pelle meg opp - har tross alt bare sagt det I en time nå.. tror uansett ikke ryggen er så glad i denne altfor myke madrassen :/
Hihi kanskje på tide da ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vel vurdere å pelle meg opp - har tross alt bare sagt det I en time nå.. tror uansett ikke ryggen er så glad i denne altfor myke madrassen :/
Godt å slappe av litt også. Men greit å høre på ryggFår vel vurdere å pelle meg opp - har tross alt bare sagt det I en time nå.. tror uansett ikke ryggen er så glad i denne altfor myke madrassen :/
Forsvinner man her blir det raskt mange sider å gå gjennom når man er tilbake jaHei! For noen kaklehøner vi har her inneHar bare spist frokost og rydda litt og dere har kakla maaaange sider
![]()
Åh se braSamboeren min har henta lekegrinda og den var kjempefin![]()
Det spørs vel hvor lenge det varrer men5 på top 10 hittilhadde vært kult å fortsette med det
![]()
På den kjapptrikka kjolen/bodyen eller hva det varFått strikka litt mens lillegutt sov![]()
Skjer litt for ofte gitt:OFort gjort![]()
Hehe her er det lite hikkingHopp hopp hoppher var det mye skravling igjen! Hehe. Ligger å kjenner på hikking for andre gang i dag. Etter jeg kjente det her om dagen har jeg kjent det ofte! Svaaaakt, men var faktisk litt irriterende da jeg våkna i dag og ikke fikk sove igjen
det varer jo så lenge den hikkinga! Hehe godt å kjenne liv der da
![]()
Kjekt. Kose dereBle vist Tønsberg tur, gubben ville se båtrace![]()
Liker å farte rundt, mannen din? Koselig tur det daBle vist Tønsberg tur, gubben ville se båtrace![]()
Ja han liker det, er ikke lange turen til tønsber 20/30 min.Liker å farte rundt, mannen din? Koselig tur det da![]()
http://www.jollyroom.no/produkter/petite-cherie-moses-basket-cream-inkl-gyngestativ
Vurderer denne . hadde vært fin i ene stuen her.
Hehe ^-^ koselig med spontanturer og. Min er også ganske glad i å kjøre på tur, men blitt litt mindre av det I det sisteJa han liker det, er ikke lange turen til tønsber 20/30 min.
Han koser seg![]()