Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braSamboeren min har henta lekegrinda og den var kjempefin![]()
Så bragreit å ha på plass ^-^
Tror ikke vi har samme definisjon på "bare ryddet" - du har jo vært kjempeflink!Jeg har vaska på badet, kjøkkenet, benker og rydda kjempemasse..
Oj! Det var absolutt ett kupp! Via finn eller bekjente?Ja sant! Og skikkelig kupp med en i tipp topp stand til bare 200 kr![]()
Det er helt santEr jo litt koselig å ha en flokk som gleder seg til du står opp - men som likevel ikke vekker deg før du kommer selvda har man plutselig mer lyst til å stå opp og ^-^
Hehe ja det har virkelig godt unna i dagHei! For noen kaklehøner vi har her inneHar bare spist frokost og rydda litt og dere har kakla maaaange sider
![]()
Tror ikke vi har samme definisjon på "bare ryddet" - du har jo vært kjempeflink!![]()
Herlig når de begynner å hjelpe sånnEldste støvsuger![]()
Oj! Det var absolutt ett kupp! Via finn eller bekjente?
5 på top 10 hittilHehe ja det har virkelig godt unna i dagnovember jentene kommer til å ligge høyt i august
![]()
Hehe ja det har virkelig godt unna i dagnovember jentene kommer til å ligge høyt i august
![]()
Må bli flinkere til å sjekke, ser jegFinn.no! Mye fint man kan finne der altså![]()
Herlig når de begynner å hjelpe sånnde er jo som regel veldig glade i det å
![]()
HeheJa han blir veldig stolt av seg selv også haha! "Er jeg flink nå mamma??"
![]()
Flink du er daJeg har vaska på badet, kjøkkenet, benker og rydda kjempemasse..