Det er jammen skummelt jaSkjønner veldig godt du er spent på i morgen rosaDet er jeg også!! Eldste starter på sfo
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jammen skummelt jaSkjønner veldig godt du er spent på i morgen rosaDet er jeg også!! Eldste starter på sfo
![]()
Frokost ble rundstykke med salami, lunsje blir egg, bacon, bønner, sopp og rundstykkerHva du skal ha?![]()
Ja det hadde det jammen5 på top 10 hittilhadde vært kult å fortsette med det
![]()
Ja liker å kakle viHei! For noen kaklehøner vi har her inneHar bare spist frokost og rydda litt og dere har kakla maaaange sider
![]()
Har vært kjempe flink du daJeg har vaska på badet, kjøkkenet, benker og rydda kjempemasse..
Flink du er da![]()
jeg har bare laget frokost
Nå skal vi i besøk![]()
Hehe Nååh så herligJa han blir veldig stolt av seg selv også haha! "Er jeg flink nå mamma??"
![]()
Det er jammen skummelt jauff men de takkler det så mye bedre enn oss
kjenner han andre som skal begynne i morgen?
![]()
FantastiskFrokost ble rundstykke med salami, lunsje blir egg, bacon, bønner, sopp og rundstykker![]()
Av og til er det jo greit med besøk, så man får ryddet ordentligVi får besøk snart så derfor jeg må haha![]()
Frokost ble rundstykke med salami, lunsje blir egg, bacon, bønner, sopp og rundstykker![]()
HeheVi får besøk snart så derfor jeg må haha![]()
Av og til er det jo greit med besøk, så man får ryddet ordentlig![]()
Jeg tar med ett kleskiftNei ingen!! Så veldig spennendeHva sender du med?
![]()
Hehe kos deg Med å lage lunsj å i besøkNå sto gubben oppfår gå å ta på meg noen andre klær. Så lage lunsj. Så blir det vel tur til ma/pa min, så gubben får lest avisa fra I går
![]()
Heheja stemmer
jeg er litt glad for at vi skal i besøk jeg nå så jeg slipper det
hadde ikke klart det i dag heller pga den nerven .. Så de hadde heller bare fått leve med litt rot
![]()
Jeg tar med ett kleskiftå så regntøy å vanlig jakke
frokost spiser de hjemme før de går
vis ikke må også det sendes med
hvertfall her
tror hun mi helst vill det da
hehe stas å få med matboks
ikke hatt det i barnehagen
![]()