Skravletråd

Nå sto gubben opp :p får gå å ta på meg noen andre klær. Så lage lunsj. Så blir det vel tur til ma/pa min, så gubben får lest avisa fra I går :)

Nei ingen!! Så veldig spennende :) Hva sender du med? :o
Jeg tar med ett kleskift :) å så regntøy å vanlig jakke :) frokost spiser de hjemme før de går :) vis ikke må også det sendes med :) hvertfall her :) tror hun mi helst vill det da :p hehe stas å få med matboks :p ikke hatt det i barnehagen :p

Får vel vurdere å pelle meg opp - har tross alt bare sagt det I en time nå.. tror uansett ikke ryggen er så glad i denne altfor myke madrassen :/

Hehe :p ja stemmer :p jeg er litt glad for at vi skal i besøk jeg nå så jeg slipper det :p hadde ikke klart det i dag heller pga den nerven .. Så de hadde heller bare fått leve med litt rot :p

Hehe ja det er jo veldig greit når man går på besøk selv :P Pappa er ikke så fin på det da så er ikke krise om det er litt rotete :D

Jeg tar med ett kleskift :) å så regntøy å vanlig jakke :) frokost spiser de hjemme før de går :) vis ikke må også det sendes med :) hvertfall her :) tror hun mi helst vill det da :p hehe stas å få med matboks :p ikke hatt det i barnehagen :p

Blir vel noe sånt her og ja :D Litt usikker på om de må ha med matboks, det må jeg sjekke hvis jeg finner det i kaoset av papirer :P Tenkte ikke sende han før i 10-tia så han spiser frokost hjemme :)

Back
Topp