RundstykkeAjaj, må vel vurdere det selv og snart *rumlerumle* hva har du I ovnen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
RundstykkeAjaj, må vel vurdere det selv og snart *rumlerumle* hva har du I ovnen da?
Ok, nå *må* jeg opp ^-^ mellom Synnøve med snakk om pasta og dette... *sulten*Rundstykkeblir med salami
så blir det egg, bacon,bønner,sopp og rundstykker til lunsje
![]()
haha kos deg med matOk, nå *må* jeg opp ^-^ mellom Synnøve med snakk om pasta og dette... *sulten*
Ohh så godt daRundstykkeblir med salami
så blir det egg, bacon,bønner,sopp og rundstykker til lunsje
![]()
Bare han greier å sove litt til så, skrekkelig kjedelig om han skulle ha stått opp rett etter at jeg var ferdig med å ete frokostOhh så godt dayummy!
Hehe jaBare han greier å sove litt til så, skrekkelig kjedelig om han skulle ha stått opp rett etter at jeg var ferdig med å ete frokost![]()
Hvis din er som min så sover han nok en god stund tilBare han greier å sove litt til så, skrekkelig kjedelig om han skulle ha stått opp rett etter at jeg var ferdig med å ete frokost![]()
Hører bevegelse fra 2 etage, men regner med at han sover litt til jaHvis din er som min så sover han nok en god stund til![]()
Ja fikk du ikke detHaha ' for nå har jeg mindre lyst opp?![]()
Hva du skal ha?Frokosten er I ovnen. Får ete alene og så lunsj for meg og frokost for gubben når han står opp![]()
Bare skive med påleggHva blir det til frokost?
enkle er ofte det besteBare skive med påleggikke noe mer spennende enn det
![]()
Har likevel ikke kommet meg lenger - tenkte jeg skulle vente til mobilen var ladet først - og så vekke litt liv i mannekroppenJa fikk du ikke dethehe
Ja det er ofte detenkle er ofte det beste![]()
HeheHar likevel ikke kommet meg lenger - tenkte jeg skulle vente til mobilen var ladet først - og så vekke litt liv i mannekroppen![]()
Koselig det da ^-^ tror det skal litt mer til før min plutselig foreslår at vi skal besøke mineDa blir det vist besøk på oss likevelsambo er rastløs å vil besøke foreldrene mine
hehe så da får vi gjøre det
![]()
yesJa det er ofte det![]()
Er jo litt koselig å ha en flokk som gleder seg til du står opp - men som likevel ikke vekker deg før du kommer selvHeheuff
men kunne gjerne ha ligget lenger jeg å
men disse andre morgen fuglene er ikke så glade i å vente på meg
![]()