Ja er vel noe der I gården for meg å 10-12 år sidenHehe neijeg har ikke hatt det siden jeg bodde hjemme
å det er nå 10 år siden
hjelpes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er vel noe der I gården for meg å 10-12 år sidenHehe neijeg har ikke hatt det siden jeg bodde hjemme
å det er nå 10 år siden
hjelpes
Spesielt da ja! Hvordan er formen da? Fit for fight?Jo jeg syntes dethvertfall når det er jobb som venter i morgen
![]()
Bedre p tenke at det ikke blir hvertfallElsker stille tid, må ta vare på den nå tror jeg, for blir vel ikke mye av den I nov![]()
Har stått opp da, sitter ved spisestuebordet, var vel opp I 7,30 tidaGubben sover å det er deilig så får jeg kos meg I fred
![]()
Ja hehe :OJa det må det bli![]()
skravlet konstant i en halv time nå
det må jo ha blitt noen innlegg
det er hvertfall blitt endel sider
![]()
Typisk :/Ja , men så nå den var liten på mål usj. Derfor så billig hehe
Det er jo godt, men blir lei det. Jeg er mer glad i utenlansk mat egentligTypisk norsk husmannskost
(Og etter sv.m skal det helst ikke benyttes for mye krydder eller være sterk mat)...
Typisk norsk husmannskost
(Og etter sv.m skal det helst ikke benyttes for mye krydder eller være sterk mat)...
Finne noe annet cute og praktiskTypisk :/
Haha sånn er min svigermor å .. Hun bruker aldri krydder i matenTypisk norsk husmannskost
Vi er flinkeJa det må det bli![]()
skravlet konstant i en halv time nå
det må jo ha blitt noen innlegg
det er hvertfall blitt endel sider
![]()
Tiden flyr jammen fortJa er vel noe der I gården for meg å 10-12 år siden![]()
Må være utrolig smakløst:OHaha sånn er min svigermor å .. Hun bruker aldri krydder i maten![]()
Den er langt i fra detSpesielt da ja! Hvordan er formen da? Fit for fight?
Det er jo godt, men blir lei det. Jeg er mer glad i utenlansk mat egentlig
Misforstå meg rett - han ikke noe imot husmannskost altså (og når andre lager all mat er det jo bare bonusIkke for å si noe galt, norsk husmannskost er god mat det, men det finnes en hel vær den av smaker der ute. Å tror jeg hadde krepet hvis jeg måtte eti poteter 7 dager I uka. Må ha krydder I maten![]()
Så det bør ha gitt uttellingJa hehe :O![]()
Har to av demHaha sånn er min svigermor å .. Hun bruker aldri krydder i maten![]()
Får holde ut og spise annet når dere kommer hjemMisforstå meg rett - han ikke noe imot husmannskost altså (og når andre lager all mat er det jo bare bonus)
Men er vel heller vandt til litt mer variasjon og internasjonale innflytelser ^-^ med den typiske "jeg vil helst ha det jeg vet jeg ikke kan få" (rart som det der har tatt av siden graviditeten)
Det gjør du nokFinne noe annet cute og praktisk![]()
Er vel snart oppdatering nå såSå det bør ha gitt uttelling![]()