Er akkurat det! Nyter stilletid nå. Mannen sover ennå, har ikke krøpet ut av sengen (så slipper å underholde svigermorDet er liksom detvis det blir som i går så bør Jeg klare siden jeg er over halveis
![]()
Men vis vi skal bort så blir det litt verre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er akkurat det! Nyter stilletid nå. Mannen sover ennå, har ikke krøpet ut av sengen (så slipper å underholde svigermorDet er liksom detvis det blir som i går så bør Jeg klare siden jeg er over halveis
![]()
Men vis vi skal bort så blir det litt verre![]()
Oh yums! Er aldri feil det!Spagetti bolognese her i dag![]()
Åh uff nei det kan ikke være noe gøy :O er søren ikle godt å gå å legge seg våt i ett dassvått telt i tilleggHuff ja - ser den. Tenker litt på alle de som er på festival med telt og ><
Det er godt daSpagetti bolognese her i dag![]()
Jo men du klarer det nokDet kommer til å bli en utfrodring dahehe
Uff det sjønner jeg godt han ikke gjør. Har en sønn som er livredd så jeg hoppa opp i senga å satte ørene på stilk for å høre etter han stakars. Men heldigvis så sover han veldig tungt![]()
Nei. Har det ofte herOh yums! Er aldri feil det!
Det er godt. Lenge siden vi har hatt ogDet er godt daher blir det sosekjøtt
ikle hatt det på mange år
![]()
Unødvendig (og selvpåført?) tortur spør du meg - garanti på å komme hjem forkjøla hvis ikke verre. Men er jo en opplevelse det ogÅh uff nei det kan ikke være noe gøy :O er søren ikle godt å gå å legge seg våt i ett dassvått telt i tillegg![]()
Er akkurat det! Nyter stilletid nå. Mannen sover ennå, har ikke krøpet ut av sengen (så slipper å underholde svigermor). Litt usikker på hva som skjer etter at vi har stått opp..
Jeg har ingen planer tror jegHehe det er mye da...men det spørs jo. kan gå.![]()
Spørs ka planer du har og hvor mye andre skravler og![]()
Ja øvelse gjør mesterJo men du klarer det nokå så er det jo kjekt med en utfordring å
![]()
![]()
Falt for denne. men selvsagt utsolgt.
Men det klarer du nokHårete mål detmen slik som vi skravlet I går skal det vel ikke bli noe problem for deg å 300 I dag. Satser endel lavere jeg, så håper på å ende på 200 totalt for august når dagen er ferdig.
Det er godt daher blir det sosekjøtt
ikle hatt det på mange år
![]()
Er planen det - spørs bare hvor lenge blæra mi vil være med på lekenSå deilig dada hadde jeg holdt senga så lenge jeg kunne
![]()
Ja blir nok en del i dagJeg har ingen planer tror jegå håper mange er her
men vi får se hva som går
hehe har gått veldig fort nå på morningen hvertfall
å det gikk jo som det suste i går
![]()
Ja veldig typisk. og ikke alt for gale pris på heller.Den var fintypisk at de skal være utsolgt når man finner noe
![]()
Gah - bare tanken og magen rumler av gårde. Men tvilsomt at det blir pasta denne uken. Gjengen her oppe er ikke spesielt glad I detNei. Har det ofte herogså med parmesan
![]()